וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו רומזת על פורסטר STI

28.10.2014 / 11:08

רכב הכביש-שטח סובארו פורסטר יזכה לגרסת STI קרבית בשנה הבאה, עם מנוע 2.5 ל' טורבו. הבכורה בלוס אנגל'ס

סובארו פורסטר STI. אתר יצרן
סובארו פורסטר STI. קדימונים לקראת הבאות/אתר יצרן

סובארו שחררה תמונות ומידע אודות פורסטר STI, הדגם הבכיר ביותר של רכב השטח היפני. בדומה לאימפרזה STI, הפורסטר המחוזק ארוז מלתחה כחולה קלאסית בדגם הראווה שיככב על במות תערוכת לוס-אנגל'ס, כשהוא לבוש חישוקים מוכספים ובליבו פועם מנוע רב עוצמה, שיספק לו ביצועים טובים בהרבה מגרסת הטורבו הבסיסית, הנמכרת כאמור גם בישראל.

שלוש התמונות הבודדות שפרסם המטה של סובארו ביפן, מצביעות על סימני ההיכר הקרביים של גרסאות ה-STI שלמדנו לזהות מקילומטר: כונס אוויר מוגדל, חישוקי סגסוגת קלים מרובי חישורים, תיחום אדום ודק סביב השבכה בחזית וכמובן שילוב הכיתובים "STI" מלפנים ומאחור.

בסובארו דנו ארוכות אם מוטב יהיה לשווק גרסה מקושטת של הטורבו הקיים במשפחה, ולוותר על מכונית משחרת לטרף, אולם חזרתה של האימפרזה STI סימנה גם את תחילת דרכו של הפורסטר STI שימזג ביצועי כביש רציינים עם יכולת שטח לא מבוטלת (על אף השינוי בכיול המתלים).

הדגם נבחן על מסלול סוזוקה ביפן על ידי צמד בוחנים בכירים בסובארו. אולם, החברה לא מפרטת תוצאות או מפרסמת רשמית כמה כוח שוכן בחזית. ההערכות ביפן, הן שהפורסטר STI יחלץ קרוב ל-300 כ"ס על בסיס הנעה כפולה סימטרית מסורתית. אולם, סימן שאלה נותר לגבי זהות התיבה - האם תהיה ידנית 6 הילוכים או שמא סובארו שוב תחבר לו תיבת הילוכים רציפה? התשובות המלאות ב-25 בנובמבר, מועד חשיפתו הרשמית בארה"ב.

חיה כחולה: סובארו אימפרזה STI במבחן דרכים

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully