וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט בראבו מתחדשת בברזיל

13.11.2014 / 9:21

פיאט חשפה מתיחת פנים מינורית לבראבו תחת השלוחה הברזילאית בסאו פאולו. באירופה מחכים כבר ליורשת

פיאט בראבו FL. אתר יצרן
בברזיל עוד קונים פיאט בראבו/אתר יצרן

החטיבה הדרום אמריקנית של פיאט ניצלה את תערוכת הרכב בברזיל כדי לחשוף רענון קל לפיאט בראבו, מכונית קומפקטית שימיה ספורים באירופה, אך זוכה לארכות ממושכות בדרום אמריקה, שם הביקוש למכוניות קטנות וזולות הולך וגדל. זו מתיחת פנים מאוד מוגבלת שנועדה לחזק את ההיצע של פיאט בברזיל שכולל מכוניות "מחודשות" כפיאט אונו ופאליו.

הבראבו, שהוצגה ב-2007, בדור שני, והגיעה לישראל באיחור משמעותי כאמור (הדור הראשון שווק יחד עם בראבה), זכתה לחידושים סמליים שעיקרם בחזית ומאחור ומעט תחת מכסה המנוע. בהיעדרה של שפת עיצוב חדשה בשנים האחרונות, פיאט מבססת את הבראבו על מראה חצי מעודכן של הכרומה הסטיישנית, תוך אימוץ נוסח מחודד בבתי התאורה מלפנים ומאחור. פיאט החליפה גם השבכה הקדמית והפגושים והוסיפה עיטורי כרום והשחרות קלות בישבן.

תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה, אך בפיאט מספרים על גלגל הגה בעיצוב חדש, קונסולה מרכזית משודרגת, איכות חומרים מעודכנת ועוד דיפונים במרקם עמיד יותר.

קו המנועים של פיאט בראבו בברזיל, כולל חיבור עם מנוע 1.8 ל' 4 צילינדרים המחלץ 130 כ"ס, או בגרסה "מחוזקת" לה 150 כ"ס ממנוע ה-1.4 ל' טורבו. כמו רוב המכוניות של פיאט בדרום אמריקה, גם כאן ניתן להזין אותה בבנזין או באתנול, והשידוך הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות.

הבראבו נמצאת בערוב ימיה כאמור, לאחר שפיאט-קרייזלר הכריזה על תוכנית חומש במסגרתה אף סגרה את מפעל הייצור של הבראבו בקאסינו בתחילת השנה. בשלב זה, לא ידוע מתי תוצג לה מחליפה, אך מסתמן שפיאט שומרת על איפוק ואינה נחפזת לקפוץ למיזמים חדשים, שעה שהיא מקציבה יותר ממיליארד דולר משאבים לשיקום אלפא-רומיאו, קרייזלר וחטיבותיה המשניות. יחד עם זאת, ונוכח חשיבותה של מכונית קומפקטית באירופה, ייתכן שפיאט בראבו תחזור לחזית.

בישראל נמכרה בראבו דור 2 החל מסוף 2009 עם מנוע 1.4 ל' טורבו 120 כ"ס מחובר לתיבה ידנית או רובוטית חד מצמדית. המחירים התייצבו על כ-120 אלף שקלים.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully