וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניע בנגיעה: המוצר שיגרום לכם לשכוח את הכבלים

10.12.2014 / 12:00

שכחתם את האורות דולקים? לא צריך כבלים ולא טובות של הנהגים מסביב. בוסטר זעיר שגודלו כגודל סמארטפון, מסוגל להתניע לכם את הרכב, להטעין את הסלולארי ועוד

קובי ליאני

אין דבר מעצבן יותר מאשר להגיע לרכב ולגלות שהמצבר פשוט מת כי שכחתם את האורות דולקים לפני שהזדרזתם להיכנס הביתה. את ההמתנה הכואבת שלאחר הגילוי כולכם מכירים - אם יש ברשותם כבלי התנעה (כבלים), חצי נחמה. רק צריך למצוא מי שיסכים לעמוד לצדכם לחמש דקות, לתת לכם קצת מיץ מחשמל ולהמשיך הלאה. אם אין לכם כבלים, תוותרו, פשוט תזמינו מונית.

אבל לשמחתנו, זה לא חייב עוד להראות כך ומוצר חדש שניסינו החודש מבטיח שגם אם נתקעתם ללא חשמל במצבר וגם אם אין לכם כבלים, הרכב יניע תוך רגע וללא עזרה של אף אחד מסביב.

מדובר בבוסטר (מטען) חדש אשר מכיל סוללת ליתיום חזקה ובעל תפוקה של 8000 מילי אמפר ומתח של 12 וולט. גודלו כגודל סמארטפון (אורכו 13.1 ס"מ, רוחבו 7.5 ס"מ ועוביו 2.5 ס"מ), משקלו 225 גרם ולכן קל מאוד לשאת אותו בתיק או להחזיקו בתא הכפפות של הרכב. על גבו ישנה תצוגה למידת הטעינה (טעינה מלאה ארכה כ-3 שעות) ושקעי ההפעלה שלו פשוטים מאוד להבנה. אל שני השקעים הייעודיים, מחברים תנינים ואת המחברים אל מצבר הרכב. מרגע זה מזרים הבוסטר מתח למערכת החשמל של הרכב ומאפשר התנעה מהירה ורגילה, כאילו המצבר תקין, בכלי רכב בעלי נפח מנוע של עד 2.2 ליטר - כך הצהיר היבואן של הבוסטר לישראל.

כדי לבדוק אם יש אמת בטענה, ניגשנו אל מוסך TIG Motorsport Engineering ושם מצאנו שתי מכוניות מיצובישי איבולושן שעומדות עם מצברים ריקים לגמרי. את המכוניות ניסינו להתניע כדי לוודא שהמצברים אכן ריקים, אך עוד לפני שלב ההתנעה, ניתן היה להבחין כי המערכת החשמלית מרוקנת לגמרי - אין אור בלוח המחוונים, אין אפילו תגובה ממכשירי הקודנים. אז חיברנו את הבוסטר על קטבי המצבר, מיד המכונית התעוררה. הקשנו קוד, לוח המחוונים הואר ובנגיעה הראשונה במפתח, המנוע הניע. מופתעים עברנו אל האיבולושן השניה ובה חווינו תהליך זהה. הבוסטר הקטן מניע מכוניות עם מצברים מרוקנים לגמרי. בהמשך, ניגשנו גם למוסך אופנועים ועם הבוסטר הקטן הצלחנו להתניע דוקאטי 916 ישן שעמד חודשים עם מצבר מרוקן לגמרי.

בנוסף ליכולת להתניע כלי רכב, הבוסטר הזה מסוגל לטעון גם מכשירי חשמל רבים, בהם גם מכשירי סמארטפונים באמצעות שקע USB. כמו כן, בראש המכשיר ישנו פנס לד שמסייע לבצע את פעולת הנעת כלי הרכב גם בחשיכה.

מטען זה, ה-MJS8000 מיובא לישראל על ידי 'אמסטרדם חלפים' בע"מ ומחירו עומד על 399 שקל וכדי לרכוש אותו, לחצו כאן.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מטען לרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully