וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית מהירה: יונדאי i30 טורבו נחשפת

10.12.2014 / 14:11

יונדאי חשפה את ה-i30 טורבו במסגרת מתיחת פנים של מספר כלי רכב מרכזיים ביצרנית הקוריאנית, בהם גם ה-i40

יונדאי i30 טורבו. אתר יצרן
יונדאי i30 טורבו החדשה. מתיחות פנים וחידושים ביונדאי/אתר יצרן

יונדאי הכריזה היום (רביעי) על מתיחת פנים רוחבית של כמה כלי רכב בהיצע שלה לקראת שנת הדגם החדשה. העדכונים כוללים את ה-i40 המחודשת, יונדאי i20 קופה וגולת הכותרת היא יונדאי i30 טורבו, שפותחה על ידי מטה החברה בגרמניה ואף נבחנה בשנה האחרונה במסלול המירוצים הגרמני נורבורגרינג ("הגיהנום הירוק"). בשלב זה, לא ידוע מי מהן תעשה עלייה לישראל ומתי.

בחזיתה של ה-i30 המחודשת מנוע טורבו בנזין 1.6 ל' GDI המפיק 186 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-26.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500 סל"ד. יונדאי חיברה ליחידה המוגדשת תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות שתאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות ועד 220 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק של מנוע הטורבו החדש היא כ-12.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. תומכים בעלייה בעקומת העוצמה, מערכת מתלים ספורטיבית (הקשחה והנמכה), בלמים מוגדלים, היגוי עם 2.78 סיבובים מנעילה לנעילה (שיפור בחדות), וכן יושבת המכונית על צמיגים שמנים וחישוקי 18 אינטש.

במסגרת הטמעת מנוע הטורבו, יונדאי שדרגה כאמור גם את המראה החיצוני של הדור השני שנחשף ב-2012. בין השינויים החשובים שבכה קדמית מודגשת בתיחום כרום, פגושים חדשים, חישוקים נוספים, פנסי בי-קסנון, ובגרסת הספורט גם צמד מפלטים. בתא הנוסעים - בגרסת הספורט, מושבים יעודיים משולבים דיפונים אדמדמים, ידית הילוכים ספורטיבית, לוח מחוונים ייחודי ועוד. בנוסף לכך, זכה ההיצע לשיפור בבידוד הרעשים.

בצד העממי, ה-i30 המחודשת מקבלת מנועי דיזל מחודשים עם 110 ו-136 כ"ס, ומנוע 1.4 ל' בנזין עם 100 כ"ס לצד מנוע ה-1.6 ל' לו 120 כ"ס. התיבות הן ידניות או דו-מצמדית 7 הילוכים (במקום 6 בדגם שלפני מתיחת הפנים).

seperator

ה-i40, אולי המכונית הפחות פופולארית בהיצע של יונדאי בישראל, זכתה גם היא לרענון קל מבפנים, מבחוץ ובקרביים כ-4 שנים לאחר שהוצגה לראשונה. המשפחתית הגדולה מיישרת קו עם ה-i30 החדשה ומאמצת במרכבי סדאן וטורר שבכה קדמית בולטת ורשימה של שינויים קלים במפרטים הבסיסיים שלה.

עבור הלקוחות באירופה, ה-i40 מעודכנת עם מנוע דיזל בהספקים שבין 115 ל-141 כ"ס ו-28 ו-34 קג"מ בהתאמה בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות ואופציה ל-6 הילוכים ידנית בדגם החלש. צריכת הדלק תהיה נמוכה בכמה אחוזים ביחס למנועים הקיימים (הנתונים טרם פורסמו).

החיזוק העיקרי ב-i40 הוא באיכויות דינמיות טובות יותר. יונדאי כיילה מחדש את בקרת המשיכה ATCC כך שהיא תוכל לספק לנהג ביצועים ברמה גבוהה יותר (שיפור באחיזה, בתקשורת ובבלימה). בנוסף לכך, הותאמה מערכת מדיה עם מנוע גרפי משופר ובאופציות נורות בי-קסנון וכן מערכת לזיהוי תמרורים.

כפי שצוין, היבואנית לישראל כלמוביל טרם פרסמה מתי תגענה המכוניות לישראל.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully