וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קופר JCW החדשה: החזקה בתולדות הסדרה

11.12.2014 / 13:26

מיני קופר JCW החדשה תגיע לישראל ביולי הבא, עם מנוע בנזין חזק המפיק 230 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית

מיני קופר JCW. אתר יצרן
מיני קופר JCW החדשה. בישראל בקיץ הבא/אתר יצרן

מיני תחנוך בתערוכת הרכב בדטרויט בחודש הבא, את גרסת הקופר החזקה ביותר במשפחה: ג'ון קופר וורקס (JCW). הדגם החדש ל-2015 המבוסס על המיני קופר החדשה, משלב אלמנטים ספורטיביים מוגבלים לסדנה המיתולוגית, לרבות המארז הקוסמטי הקרבי ומנוע טורבו בנזין בטכנולוגיית MINI TwinPower על פיתוח מנוע ב.מ.וו המשרת גם את קופר S.

ה"פוקט רוקט" הבריטית חזקה יותר בשיעור של 23% ביחס לדגם הקודם. היא מאכלסת מנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 231 כ"ס ב-5,200 סל"ד, ו-32 קג"מ מתחום של 1,250 סל"ד. המנוע מחובר לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית (סטפטרוניק ספורט) המעבירות את הכוח אל הגלגלים בחזית. ההאצה ל-100 קמ"ש מסתיימת ב-6.1 שניות בתיבה האוטומטית או 6.3 שניות בשידוך לתיבה הידנית. גם האצות הביניים שופרו, כאשר מ-70 ל-125 קמ"ש נדרשות רק 5.6 שניות (שיפור של 10%). המהירות המרבית עומדת על 249 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

ה-JCW גם מובחנת מקופר S על ידי כיול מתלים ספורטיבי שמדגיש את תכונותיה על המסלול וכן על הכביש הציבורי, בין אם בהיגוי, בבלמים (ברמבו) או בתגובת דוושת ההאצה. אלו הם רק חלק מסימני ההיכר של גרסאות ג'ון קופר וורקס שהינה קלה ב-100 ק"ג מקודמתה, יחד עם תוספות אירודנימיות כמו ליפ ספוילר קדמי, חישוקי סגסוגת 17 אינטש קלי משקל, וכן צוידה בהתקנים שיסייעו להעביר את העוצמה במלואה לכביש, כמו דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה.

את הנהג והנוסע יקבלו מושבי ספורט ייעודיים של JCW עם דיפונים אדומים, ובמרכז נגיעות ולוגואים בלעדיים של הסדנה. גלגל ההגה הספורטיבי כולל גם פקדים לתיבת ההילוכים האוטומטית וכן נוסף גוון חיצוני חדש: ירוק זית עמוק.

מיבואנית מיני לישראל דלק מוטורס נמסר כי המיני קופר JCW החדשה תגיע לארץ ביולי הבא. היא תשווק במרכב 3 דלתות בלבד (הקופר הרגילה תוגברה השנה במרכב חמש דלתות). המחירים באירופה יתחילו בכ-25 אלף יורו.

עוד על מיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully