וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ג'ימני חזר לישראל

6.1.2015 / 8:19

מכשירי תנועה הציגה מחדש את רכב השטח הקומפקטי סוזוקי גי'מני עם מנוע בנזין ותיבה אוטומטית או ידנית. המחירים, החל מ-100 אלף שקלים

סוזוקי ג'ימני 2014. אתר יצרן
סוזוקי ג'ימני. שוב אתכם/אתר יצרן

סוזוקי ג'ימני חזר לאולמות התצוגה בישראל, כך הכריזה אמש (שני) היבואנית המקומית מכשירי תנועה. הג'יפון הקשוח מיפן ישווק בחופינו בשלוש רמות אבזור, מנוע בנזין אחד ותיבה ידנית או אוטומטית רגילה. זהו רכב השטח הטהרני (בהתחשב בגילו) הזול ביותר בקבוצה, שכן נשען על שלדת סולם, הנעה כפולה ומצויד בהילוך כוח אמיתי.

הג'ימני, שנחשב ליורשו של סמוראי, חוזר לארץ, מעשית עם שינויים טכניים חיוניים מאז קטעו בחברה את שווקו בישראל לפני כחמש שנים לערך. החידוש הגדול ביותר בו הוא המצאותה של בקרת יציבות (כנדרש כיום), לצד בקרת סיוע לבלימה ומערכת ניטור לחץ אוויר, כאשר תחת מכסה המנוע שוכן מנוע ה-1.3 ל' עם 85 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אוטומטית 4 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-15 שניות, מהירותו המרבית כ-150 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-12 ק"מ לליטר.

הג'ימני הוא מרכבי השטח הזעירים בעולם אך ניחן ביכולות שטח יוצאות דופן. אורכו רק 3.4 מ', רוחבו 1.47 מ', גובהו 1.66 מ' ובסיס גלגליו 2.25 מ', משמע, חולק דמיון עם פרופורציות של מכונית מיני ממוצעת, להוציא קומתו. היצע הדגמים בישראל מורכב משלוש רמות מפרט שונות הנחלקות לפי אבזור ותיבת הילוכים: GLS, סיטי וגרסת ספארי.

הראשונה והפשוטה מורכבת מתיבת הילוכים ידנית ואבזור בסיסי ומחירה 99 אלף שקלים. השנייה תומחרה ב-120 אלף שקלים משודרגת עם תיבה אוטומטית וכוללת מערכת מולטימדיה וגריל כרום, בעוד הגרסה הבכירה ביותר - 125 אלף שקלים עם תיבה אוטומטית, מוסיפה מיגון תחתון ו-4 צמיגי שטח יעודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully