וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT החדשה בישראל

20.1.2015 / 8:31

אודי TT תוצע ב-2015 עם מנוע 2.0 ל', מרכב קופה קלאסי, רודסטר, הנעה קדמית או כפולה ומספר רמות אבזור. החל מ-350 אלף שקלים

אתר יצרן

הדור השלישי של מכונית הספורט הגרמנית אודי TT הגיע השבוע לישראל, כך הכריזה אמש (שני) יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס. הקופה הספורטיבית שהוצגה באמצע השנה הקודמת במסגרת תערוכת ז'נבה, תוצע בישראל בשני מרכבים ומצוידת במנוע בנזין 2.0 ל' טורבו בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית.

ה-TT חולקת עם רוב אחיותיה למשפחת פולקסווגן המורחבת את פלטפורמת ה-MQB המודולארית. הדור השלישי לא פוזל באופן דרמטי מהעיצוב המקורי של הסדרה, אולם חלה צמיחה קלה בבסיס הגלגלים ביחס לדור היוצא, לצד קיצור סמלי באורך שנמתח כעת ל-4.17 מ', בעוד הרוחב הוא 1.83 מ', גובה המכונית כ-1.39 מ' ונפח תא המטען גדל ב-13 ל' ל-305 ל'. משקלה של המכונית הופחת ב-50 ק"ג ל-1.35 טון בגרסת הקופה הבסיסית.

השוני המשמעותי ביותר ב-TT החדשה הוא בתא הנוסעים ובהנדסת האנוש. שיקולים של עיצוב ובטיחות, הניבו פיתוח של קונסולה מרכזית מינימליסטית, שלמעשה חלקים ממנה "הועתקו" ללוח מחוונים וירטואלי רחב בגודל 12 אינטש ממנו ניתן לפקח על כלל המערכות ברכב. בתוך כל זאת, האבזור רב וכולל פנסי קסנון, מושבי ספורט, מערכת שמע עם 8 רמקולים, בלוטות' מקורי, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

בפעימה הראשונה, אודי TT תימכר בישראל עם מנוע 2.0 ל' TFSI המפיק 230 כ"ס ו-37.7 קג"מ הזמינים מטווח של 1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים דו-מצמדית S טרוניק עם 6 מהירויות, שלדברי היצרן תאיץ את ה-TT ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות בדגם לו הנעה קדמית, וב-5.3 שניות עם הנעת קוואטרו כפולה. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12 ק"מ לליטר.

מנהל חטיבת Audi בישראל ניב אורון: "הדור השלישי של ה- TT מציג יותר מכל רכב אחר את סלוגן המותג "קידמה באמצעות טכנולוגיה". בזכות שילוב ייחודי של ספורטיביות עיצוב וטכנולוגיה. ה-TT מגיעה בזמן הנכון להרחיב את מגמת ההתחזקות של Audi בסגמנט הספורט יוקרה. ה-TT החדשה מקנה חווית נהיגה יוצאת דופן".

מחירה של ה-TT בישראל יחל ב-350 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully