וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בארץ: צמיגי גודייר יורולייבל Efficient Grip Edition AA

רכב

1.2.2015 / 9:33

ב.מ.ב תשווק צמיגי גודייר Efficient Grip Edition AA עם אחיזה גבוהה וצריכת דלק מופחתת. המחירים, החל ב-536 שקלים

צמיגי גודייר יורולייבל  Efficient Grip Edition AA. אתר יצרן
גודייר החדש בדרך לישראל/אתר יצרן

יבואנית צמיגי "גודייר" לישראל, חברת ב.מ.ב, תחל לשווק ברבעון השני של 2015, את סדרת ה-- Efficient Grip Edition AA, הנחשבת לאיכותית במיוחד ומדורגת בהתאם לתקן האירופי AA של יורולייבל. הצמיג החדש פותח במשך שלוש שנים, ומלבד הקניית אחיזה גבוהה יותר, מסייע בהפחתת צריכת דלק בשיעור של כמה אחוזים בהשוואה לצמיגים שאינם עומדים בתקן לעיל.

על פי היבואן, בדיקות מעבדה שנעשו לצמיג החדש של Goodyear מצביעות על פערים עצומים בהשוואה אל מול צמיגים מתחרים ברמה נמוכה. החיסכון הכספי שהצמיג החדש מספק משיב את העלות הכספית לעומת צמיג זול במשך חיי הצמיג. כך לדוגמא, הפער בין צמיג המדורג G לבין דירוג A, בא לידי ביטוי בחסכון של כ-7.5% בצריכת הדלק. משמע, רביעיה יכולה לחסוך כ-1,500 שקלים בשנה.

שמעון ביטון, מנכ"ל ב.מ.ב: "הצמיג החדש של Goodyear מציג שוב את המחויבות הגבוהה של החברה ללקוחותיה. סדרת הצמיגים החדשה ממשיכה את פילוסופייתGoodyear על פיתוח מוצרים מתקדמים תוך שימוש בחדשנות ובטכנולוגיה, ושמירה על מובילות בענף הצמיגים העולמי. הצמיג החדש מאפשר ללקוחות להינות לראשונה מחיסכון מקסימלי בצריכת הדלק, מבלי להתפשר בשום דבר בתחום הבטיחות.

להלן דוגמאות למחירי הצמיגים, על פי אתר iTire:

• מחירו של צמיג מסוג 205/55R16 94W יעמוד על 536 שקלים, כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבי סדאן כגון טויוטה קורולה ויתאים גם לסקודה סופרב, ב.מ. וו סדרה 1, סיטרואן C4 ופורד פוקוס.

•מחירו של צמיג מסוג 215/55R16 97W יעמוד על 802 שקלים כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבי מנהלים כדוגמת פולקסוואגן פאסאט.

• מחירו של צמיג מסוג 225/50R17 98W יעמוד על 835 שקלים, כולל התקנה ומע"מ. הצמיג מתאים לרכבים כדוגמת לקסוס GS, פורד SMAX, פיג'ו 3008.

  • עוד באותו נושא:
  • גודייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully