וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט 20V20: כך יראה הקרוסאובר הספרדי הראשון

3.3.2015 / 9:30

סיאט חשפה בתערוכת ז'נבה את ה-20V20, הפרשנות הספרדית לרכב פנאי משפחתי שיתחרה בעתיד בניסאן קשקאי וחבריו

אתר יצרן

סיאט אולי טוענת שהדגם בסרטון מוגדר "ראווה", אבל עוד בשנת 2012 סיפקה ראיות על כוונתה לייצר רכב פנאי משפחתי שיתברג בין מובילי הקבוצה. הקונספט שמוצג בימים אלה בתערוכת ז'נבה תחת השם "20V20", כאשר ה-V מציינת את המילה "VISION", הוא ללא ספק הראייה המוצקה ביותר שקיבלנו עד כה לרמיזות מספרד אודות רכב פנאי משמעותי. על פי התחזית, הקרוסאובר עשוי להתחבר לרכב סדרתי בעוד כשנתיים.

בסיאט מדברים על 3-4 קרוסאוברים על פני חמש שנים, הראשון שבהם עשוי להחשף בשנה הבאה ויבוסס על פלטפורמת ה-MQB ועל מכלולי סיאט לאון. גם מנהל החטיבה בפולקסווגן, יורגן סטוקמן, טוען שאין שום בעיה לייצר כיום רכב פנאי המבוסס ישירות על ה-20V20, ואף לצייד אותו במנועי TDI, TSI או היברידיים בהספקים של עד 300 כ"ס. יחד עם זאת, אומר כי ההכנות לכך כרוכות בהרבה משאבים. "זה קצת מורכב. אנחנו נדרשים לעשות הרבה שינויים, בסוכנויות שלנו, במותג עצמו - וזה לוקח הרבה זמן".

העיצוב של ה-20V20 נותר נאמן לסימני ההיכר המושחזים של סיאט. משמע, שימוש בקימוטים חדים, יחידות תאורה ספורטיביות, חישוקים מוחצנים ונוכחות שקשה להתעלם ממנה על הכביש. "מה שאנחנו מראים פה, זה קידמה - היכולת שלנו לנוע ולהשתפר", אומר סטקמן. "חשוב לנו להיות בקטגוריה הזו, ואני מאמין שנהיה ראשונים בסדר העדיפויות בקרב האוכלוסייה הצעירה".

סיאט 20V20. אתר יצרן
סיאט 20V20/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully