וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מייקרה: הדור הבא בתנור

5.3.2015 / 7:26

ניסאן מייקרה מתקרבת למחליפתה המודרנית, שמוצגת בימים אלה תחת הקונספט SWAY בתערוכת ז'נבה

ניסאן SWAY. אתר יצרן
ניסאן מייקרה הבאה. בהשראת רנו קליאו?/אתר יצרן

ישנן מכוניות שנדמה כאילו קפאו בזמן. ניסאן מייקרה היא אחת מהן. העיצוב הרטרו-אורבני- עגלגל של המייקרה מלווה אותה כבר למעלה מ-15 שנים, ועד לימים האחרונים, אף אחד לא שיער לעצמו שהחברה היפנית החליטה סוף סוף לקלף את המבנה המתוק שלה לטובת עיצוב קרבי בהשראת רנו קליאו וניסאן קשקאי - וזה בידיוק מה שהתרחש בתערוכת ז'נבה במסגרת הקונספט SWAY.

המייקרה החדשה, באופן לא מפתיע תתעצב בדמותו של הקשקאי החדש, פולסר המשפחתית, אקס-טרייל ועוד, משמע מיזוג עם כונס ה-V-מושן, גלים משוכים ומובלטים לאורך קו הפרופיל, ידיות מוסתרות מאחור, חישוקים נאים, יחידות תאורה שמגרדות את קצה קו מכסה המנוע העליון וערכות צבעוניות להתאמה אישית עם גוונים כפולים מבחוץ ומבפנים.

ניסאן טוענת שהתכנון של SWAY נועד למשוך לקוחות צעירים מאירופה, חובבי הצ'בק וערים פקוקות, והיא בהחלט על הדרך הנכונה לדברם להתחרות ראש בראש עם פורד פיאסטה, פיג'ו 208 ופולקסווגן פולו, ואולי גם בעזרת מהדורות מקושטות - גם בדגמי פרמיום כמו DS3. ה-SWAY תהיה קצת יותר מרווחת לדוגמא מרנו קליאו בזכות הנדסת אנוש חכמה שיושמה בחלל הפנים, עם תא מטען שימושי ומרווחים לחמישה נוסעים בגודל ממוצע (אורך 4 מ' וקצת, רוחב 1.78 מ').

נבחרת המנועים של ניסאן, החל ב-1.2 ל' טורבו בחיבור לתיבות ידניות או רציפות, תאפשר לה לתפור את המכונית למגוון רחב של שווקים, שעה שניסאן מדווחת על תחילת ייצור של המייקרה החדשה בסוף שנת 2015. העיצוב בהחלט ישחק כאן תפקיד חשוב לאור ההיענות של הקהל לדגמים יוצאי דופן כמו ניסאן ג'וק - שהפך לאחד מסיפורי ההצלחה הכלכליים המרשימים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully