וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי קלארקסון: הצופים החרימו את ה-BBC

17.3.2015 / 7:37

ה-BBC ספג מפלה ברייטינג לאחר שהוחלט להוריד את הפרק השבועי של טופגיר בשל הסכסוך עם קלארקסון, ולהקרין במקומו סרט תיעודי. ברקע: שמועות שקלארקסון ינחה תכנית מוטורית בערוץ אחר

ג'רמי קלארקסון. AP
ג'רמי קלארקסון. ינסה לחפש בית אחר מחוץ ל-BBC?/AP

צופי BBC2 החרימו את התחנה ביום ראשון האחרון לאחר שפרק בסדרה המוטורית "טופ-גיר" הוחלף בתכנית תיעודית על טייסי קרב ממלחמת העולם השנייה, כך מדווח ה"דיילי טלגרף". תכנית הדוקו המלחמתית צברה 1.2 מיליון צופים בלבד, לעומת 5 מיליון המבקרים מידי שבוע את ה-BBC2 בציפיה למנה הקבועה שלהם מג'רמי קלארקסון, ג'יימס מאי וריצ'רד המונד. טופ-גיר היא התכנית הנצפית ביותר ב-BBC2 בשנים האחרונות.

הפרק החדש של טופ-גיר, בו מככב שחקן הכדורגל לשעבר גרי ליניקר ב"מכונית התקציב" המסורתית, הוסר מלוח השידורים על ידי מנהל חטיבת הטלוויזיה ב-BBC, דני כהן, בעקבות התקרית האלימה בין קלארקסון לאיון תימון, מפיק בתכנית מאז 2005. קלארקסון הכה את תימון לאחר שגילה כי חברת הקייטרינג לא השאירה לו סטייק בסיום יום צילומים ממושך, ובמקום זאת נאלץ לאכול שאריות אוכל קרות שנותרו על השולחן. תימון ספג חבטה בשפה התחתונה, דימם והופנה לטיפול בבית החולים.

דני כהן סירב אמש לפרסם את כמות התלונות שהצטברה בקרב ה-BBC לאחר החלפת התכנית, משום שחקירת האירוע עדיין נמצאת בעיצומה, כאשר החלטה סופית תתקבל ביום שישי הקרוב. קלארקסון כבר רמז לאחרונה שגם אם יוחלט שאינו אשם, עשוי לעזוב את ה-BBC ולהנחות תכנית רכב במקום אחר, שכן הזכויות על "טופ-גיר" נמצאות בידי ה-BBC. גם הפרק הבא, שאמור לעלות ב-22 במרץ, נדחה על לבירור סופי.

כלי התקשורת בבריטניה עוסקים לא מעט בסיבות שהובילו להתפרצות של קלארקסון בשבוע שעבר. מקורבים לתכנית טוענים שקלארקסון היה במצב "שביר" עוד לפני הפרשייה בשל הפרידה המכוערת מאשתו לאחר 21 שנות נישואין, ככל הנראה לאחר שבגד בה עם אשה שהועסקה במסע ההופעות של טופ-גיר ברחבי העולם.

בינתיים, הצדדים מנהלים דיונים ביניהם באמצעות עורכי הדין שנשכרו לטפל בתקירה, ועושה רושם שלפחות עד יום שבת נוכל לקבל תמונה ברורה יותר לגבי עתידו של קלארקסון בפרט ולגבי המשך דרכה של טופגיר בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully