וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס RC-F קופה החדשה בישראל

18.3.2015 / 11:22

לקסמוטורס החלה לשווק בישראל את מכונית הקופה המפוארת RC-F החדשה, עם מנוע 5.0 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית. המחיר, החל ב-689 אלף שקלים

השקה לקסוס RCF דצמבר 2014. קובי ליאני, קובי ליאני
לקסוס RC-F קופה, עכשיו בישראל/קובי ליאני, קובי ליאני

זמן לא רב לאחר שחווינו על בשרינו את יכולותיה של לקסוס RC-F קופה על מסלולי אירופה, הגיעה המכונית היפנית של חטיבת הפאר מבית טויוטה לחופי המדינה ממש בימים האחרונים. היבואנית המקומית של מותג היוקרה, לקסמוטורס תחל לשווקה בארץ עם מנוע בנזין רב עוצמה, תיבת הילוכים אוטומטית ורמת אבזור גבוהה.

ה-RC-F פותחה כמובן בהשראת מכונית העל LFA, אך בניגוד אליה אינה מוגבלת ייצור ופונה לקהל רחב יותר שצמא ללקסוס מכוילת לביצועים. ה-RC-F קופה נכללת בתוך קו גדוש של מכוניות לקסוס שמתהדרות בעיצוב חיצוני צעיר בעל קימורים ספורטיביים דומיננטיים, מה שבא לידי ביטוי במבנה הקופה הקלאסי ובחזית האגרסיבית, הכוללת את סימני ההיכר המסורתיים של החברה כמו הגריל המושחר, חישוקי הסגסוגת המרשימים (19 אינטש) ונורות ה-L.

תחת מכסה המנוע, מאוכלסת חטיבת הכוח החזקה ביותר שלקסוס פתחה בשנים האחרונות למכונית מסוגה; הנפח הוא 5.0 ל', שמונה צילינדרים, המפיקים הספק מרבי של 477 כ"ס ו-54 קג"מ המושגים מטווח של 3,000 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות, המעבירה את הכוח לגלגלים מאחור. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-4.5 שניות ומהירותה המרבית היא 270 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית.

ל-RC-F בקרת נהיגה סלקטיבית (בבורר ההילוכים), עם ששה מצבים המאפשרים כיול שונה: נורמלי, חסכוני, ספורט, ספורט פלוס, ספורט פלוס S ומצב נהיגה בשלג. בנוסף לכך, מחוזקת עם דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה להעברת מרב העוצמה לכביש ולשיפור האחיזה.


האווירה הספורטיבית ניכרת היטב בתא הנוסעים שעוצב סביב הנהג, ומאובזר היטב לנסיעות על הקצה או לנסיעות ממושכות. בלקסוס התאימו ל-RC-F את רוב מערכות הפנים האחרונות בדגמים הקיימים של החברה היפנית, וזה אומר שימוש בבקרות מדיה מתקדמות עם תיחום של חומרים ומרקמים באיכות גבוהה. במידותיה, היא חולקת פלטפורמה עם ה-IS סדאן, כך שאינה גדולה ממנה או קצרה ממנה משמעותית, ונשענת על בסיס גלגלים של 2.73 מ' ואורך של 4.7 מ'. משקל המכונית כ-1.8 טון.

ה-RC-F פותחה להתחרות ביריבותיה בב.מ.וו ומרצדס, בהן ה-M4 קופה ומרצדס C63AMG. מחירה בישראל יעמוד על 689 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully