וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: קיה אופטימה החדשה תוצג בחודש הבא

19.3.2015 / 10:29

קיה אופטימה מתקרבת להשקה הרשמית שלה במסגרת תערוכת ניו-יורק באפריל. בינתיים, מפיצה החברה שני איורים חדשים ומעט מידע אודותיה

קיה אופטימה 2016. אתר יצרן
קיה אופטימה החדשה. עוד מעט תצא מהתנור/אתר יצרן

קיה אופטימה החדשה מתגלגלת במהירות לחשיפה הרשמית שלה בתערוכת הרכב בניו-יורק, שתפתח באמצע חודש אפריל הקרוב. קצת לפני כן, הכריזה היצרנית הדרום קוריאנית על הקונספט "ספורטספייס" בתערוכת הרכב בז'נבה, המבשר על השתלבותו של מרכב סטיישן ספורטיבי מסוגנן, האוצר גם חלק מהסממניים החיצוניים המודרניים של המשפחתית הגדולה. כעת, קיה מראה לנו כיצד יתחבר גם דגם הסדאן שיגיע למחוזותינו.

ההשפעה העיצובית, ברובה נלקחה מהספורטספייס, אבל נדמה שבקיה נותרו נאמנים ברוח וביד לעיצוב של הדור הקודם שהצליח לסובב לא מעט ראשים ברחוב, והעניקו לאופטימה 2016 את אותה הצללית האגרסיבית והארוכה, שבחרטומה שבכה דקיקה ("נמר) וצרה משולבת יחידות תאורה מלוכסנות.

קיה אופטימה 2016. אתר יצרן
קיה אופטימה 2016/אתר יצרן

גם החלק האחורי שופע באזכורים למשפחה הנוכחית של קיה מוטורס. המעצבים בחרו בקווים דומיננטים לאורך הכתפיים, בתי גלגלים גדולים מאוד וספויילר קטן שיוטמע בדלת תא המטען. עדיין לא ידוע אם האופטימה תהיה גדולה יותר מהמכונית היוצאת, אבל סביר להניח שתציע מרחבים מכובדים לכל היושבים.

המנועים של האופטימה יכולים להגיע מכמה מקורות, משמע מנוע 2.4 ל' בנזין אטמוספרי או 2.0 ל', מנועי דיזל ומנועי בנזין מוגדשי טורבו שרק לאחרונה נכנסו לשימוש בקרב השותפה יונדאי, שהשתילה אותם ב-i30 טורבו החדשה. הנעה קדמית תהיה סטנדרטית, אבל הנעה כפולה גם היא על הפרק, כמו גם מנוע היברידי חזק וחסכוני יותר מזה המשרת כיום את את ההיצע.

קיה תחשוף את הדגם לכלי התקשורת לקראת סוף החודש, מעט לפני הבכורה בתערוכת ניו-יורק. מיבואנית קיה לישראל חברת "טלקאר" נמסר לוואלה! רכב כי האופטימה החדשה תגיע ארצה ברבעון האחרון של 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully