וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק ניסאן אלמרה בישראל

1.4.2015 / 8:44

תת המשפחתית ניסאן אלמרה החלה להימכר בארץ עם תא מטען בנפח 422 ל', מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית. המחיר, החל ב-109 אלף שקלים

ניסאן אלמרה. אתר יצרן
ניסאן אלמרה החדשה בישראל/אתר יצרן

ניסאן אלמרה מסתובבת בקרבנו כבר כמה חודשים, אך החל מהיום תחל להיות משווקת באופן רשמי בישראל, כך הכריזה היבואנית קרסו מוטורס. האלמרה חוזרת לאולמות המכירה למלא את מקומה של התת המשפחתית הקודמת טידה, ועושה רושם שהיא מהתדרת בחבילה שתואמת את הצרכים המקומיים בצד המוסדי והפרטי.

בדומה לכל האלמרות, הדגם החדש חולק דמיון לכמה אחיות מארה"ב, בהן האלטימה. מדובר במכונית די גדולה לקטגוריה שמככבת בטבלת המכירות באמריקה, עם בסיס גלגלים של 2.6 מ', אורך של 4.45 מ', רוחב שנושק ל-1.70 מ' וגובהה כ-1.51 מ'. נפח תא המטען של מכונית הסדאן הוא 422 ל ומשקלה כ-1.2 טון.

תחת מכסה המנוע, יחידת ה-1.6 ל' בנזין עם הספק מרבי של 109 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-14.8 קג"מ המושגים מ-4,400 סל"ד. היא מחוברת לתיבת הילוכים אקסטרוניק רציפה CVT המחזירה בממוצע כ-12.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

ניסאן אלמרה. אתר יצרן
ניסאן אלמרה/אתר יצרן

האלמרה תשווק בארץ בצמד רמות אבזור: SV ו-SL. רמת הגימור SV מצוידת במערכת שמע (דיסק) עם 4 רמקולים, חיבורי AUX ו- USB דיבורית בלוטות' עם פקדים מגלגל ההגה, מיזוג אוויר, 4 חלונות חשמל. רמת הגימור SL כוללת בנוסף מערכת שמע רדיו דיסק MP3 עם מסך 5 אינטש, מפתח חכם, שלט הכולל כפתור לפתיחת תא מטען מרחוק, וכפתור הנעה. קו הצבעים כולל 5 גוונים על בסיס לבן, אפור ושחור. תא הנוסעים משלב צבע שחור או בהיר (בז') בהתאם לבחירת הלקוח.

בשני הדגמים, מורכבת ערכת ההגנה מ-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה, עוגני איזופיקס ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים.

המחירים לאלמרה בישראל יחלו ב-109 אלף שקלים, ועד 110 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully