וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: פולקסווגן טרנספורטר חדש

17.4.2015 / 10:17

פולקסווגן טרנספורטר שומר על עיצובו הקלאסי אך משפר את בטיחות הנוסעים, מערכות ההנעה, הבידור והיכולת הדינמית. בישראל ברבעון הרביעי של השנה

פולקסווגן טרנספורטר 2016. אתר יצרן
פולקסווגן טרנספורטר. דור 6 על הכבישים/אתר יצרן

באירוע מקביל שנערך בהנובר ובאמסטרדם, השיקה חטיבת המסחריות של פולקסווגן את הדור השישי של מוביל הנוסעים הפופולרי פולקסווגן טרנספורטר - T6. הוואן הגרמני נכנס לנעליו של ה-T5 שפורש לאחר 11 שנים ו-2 מיליון יחידות שנמכרו לצרכנים. הסדרה כולה מציינת השנה 65 שנים להקמתה.

עיקר החידושים בטרנספורטר לא ימצאו בעיצובו החיצוני, שנותר נאמן לקו המקורי מאז שנות ה-2000 המוקדמות. בפולקסווגן שינו רק במעט את יחידות התאורה מלפנים ומאחור, הפגושים, והוסיפו חישוקים חדשים. מי שמעדיף את ה-T6 שלו ברוח רטרו יכול להזמין אותו עם צבע כפול וחישוקי דיסק קלאסיים. כמו תמיד, הטרנספורטר יוצע במרכבים רב שימושיים עם פניה ללקוח הפרטי או המוסדי; המרכב יכול שיהיה עבור סבלים ושליחים, למשפחה או לכל מטרה אחרת שדורשת הובלה של נוסעים רבים או ציוד כבד.

גם בתא הנוסעים בוצעו שיפורים מהותיים, הכוללים קונסולה חדשה במרכזה צג 6.3 אינטש, כניסות כרטיסי SD, USB, תמיכה בבלוטות', והנדסת אנוש שאמורה להקל על הנהגים באופן משמעותי. עוד מספרים בחברה על איכות חומרים גבוהה יותר, וערכת הגנה עם בקרת שיוט אדפטיבית לה בלימה אוטומטית במצב חירום, וכן מערכת למניעת הירדמות עם התרעה ויזואלית וקולית.

תחת מכסה המנוע יחידות TDI בתקן יורו 6 ומנועי בנזין חדשים גם הם חלק מהחבילה. גרסאות הדיזל מצוידות בהספקים שיחלו ב-84 כ"ס ועד 204 כ"ס, בעוד מנועי הבנזין פותחים בגרסת 2.0 ל' טורבו עם 150 ועד 205 כ"ס. החיבור הוא לתיבה ידנית 6 מהירויות או DSG7 וכן קיימת אופציה להנעת 4 מושן לכל הגלגלים. זאת ועוד, לטרנספורטר גם מערכת מתלים אדפטיבית עם בורר נהיגה המפריד בין 3 מצבי כיול: נורמלי, נוחות וספורט ובקרת מדרון (כאופציה).

בטרנספורטר הושקעה גם מידה של מחשבה בהנגשה, כך שבשנת 2015 הוא נמכר גם עם דלת תא מטען אלקטרונית הנפתחת בלחיצת מקש במפתח החכם, וכן כולל מושבים מתכווננים חשמלית. בתוספת תשלום, ניתן אף להתקין מגה-פון פנימי אלקטרוני המחובר למערכת השמע, כדי לנהל דיונים עם היושבים בשורות מאחור.

הטרנספורטר יגיע לישראל ברבעון האחרון של השנה, כך נמסר לוואלה! רכב על ידי היבואנית 'צמפיון מוטורס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully