וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

itire: לקנות צמיגים איכותיים מהבית

רכב

11.5.2015 / 10:07

חברת ב.מ.ב, נציגת צמיגי גודייר בישראל השיקה פורטל מידע אודות עולם הצמיגים עם נתונים, עצות והמלצות. קליק לפנצ'ריה

גודייר. אתר יצרן
האתר יעזור לכם למצוא צמיגים מתאימים בלי לצאת מהבית/אתר יצרן

המהפכה האינטרנטית מגיעה לפנצ'ריות. חברת' ב.מ.ב', נציגת צמיגי 'גודייר' בישראל רוצה להפוך את תהליך רכישת הצמיגים להרבה יותר קל, חכם וזמין. לצורך כך, הקימה את הפורטל החדש itire שמרכז תחתיו את חברות Goodyear, Sava ו- Debica ומאפשר לנהגים לעשות השוואת מחירים, לקבל עצות, המלצות ועוד, והכול בשפה פשוטה ונוחה לדברם.

ירון ביטון, מנהל השיווק ויוזם הפרויקט, ב.מ.ב: "רכישת צמיגים מלאה און-ליין כמעט לא נהוגה בקרב הצרכנים בארץ. אמנם הצרכן הישראלי מחובר לדיגיטל, אך מרביתם הם צרכני research on line Purchase off line לקוחות הבודקים וחוקרים ברשת אודות הצמיג, אך קונים בסופו של דבר בפנצ'רייה. מטרתנו בפורטל היא לעזור לצרכן להבין כמה נוח לקנות ברשת בלי טקטיקות מכירה בלחץ גבוה, בלי להתרוצץ ולכתת רגליים בחיפוש אחר צמיג נכון לרכב וכד'.

האתר עצמו מעוצב בצורה נוחה, ומציג בדף הראשי את היצרניות הפופולריות בארץ. התהליך לבחירת הצמיג מתחיל ראשית כל בסינון קריטריונים, כאשר ניתן ליצור התאמה לפי בטיחות, נוחות וחסכון. ההזנה מתבצעת לפי הנתונים ברשיון הרכב שלכם, כלומר מקלידים את המידות ומקבלים תוצאות לפי דירוג ה-EU Labeling. לאחר מכן, בוחנים בהתאם לקציב מה עשוי להתאים, ומופנים לבחור פנצ'ריה מומלצת שתבצע את ההתקנה. את התשלום ניתן להעביר באמצעות כרטיס אשראי או דרך PAY-PAL.

"החלטנו להקים את פורטל ITIRE על מנת לעזור לצרכן להסיר את אי הוודאות שיש לו על עולם הצמיגים. הפורטל מספק לו את מדריך הצמיגים הראשון בעברית עם מידע מקיף, מאמרים, טיפים טבלאות ואפילו אינדקס לחצי אויר מומלץ לצמיג לפי סוג רכב", מוסיף ביטון.

כך למשל, ניתן לרכוש באתר רבייעית צמיגים למאזדה 2 ב-1,702 שקלים, מסדרת GOODYEAR Efficient Grip Performance, או צמיגים לטויוטה קורולה מסדרת SAVA Intensa HP ב-1,354 שקלים לרביעיה. "פורטל iTIRE מספק לראשונה בארץ, מחירון מהיבואן לצרכן הכולל מידע מפורט על המוצר, תמונות, מבחנים, הרכבות ראשונות, דרוג (EU) ,מחיר כולל התקנה ומע"מ", מציין ביטון.

  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully