וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט האץ': החל שיווק רשמי של פולקסווגן פולו GTI

17.6.2015 / 7:47

צ'מפיון מוטורס החלה בשיווקה הסדיר של פולקסווגן פולו GTI החדשה בימים אלה. בתפריט: 192 כ"ס ותיבה דו-מצמדית בשלב ראשון. המחיר, החל ב-152 אלף שקלים

השקה פולקסווגן פולו GTI החדשה דצמבר 2014. אתר יצרן
פולקסווגן פולו GTI החדשה. עכשיו בישראל/אתר יצרן

אחרי שטף ההכרזות והורדות המחירים בקרב יבואנית מותג פולקסווגן בישראל, צ'מפיון מוטורס', מודיעה כעת החברה על תחילת שיווקה של ההוט האץ' הקומקפטית - פולקסווגן פולו GTI. הדגם החדש, עליו נהגנו לראשונה בדצמבר אשתקד, חזק מקודמו וגמיש יותר בביצועיו, וישווק בישראל במרכבי 3 ו-5 דלתות, מנוע בנזין טורבו, תיבה דו מצמדית וכן תיבה ידנית שתגיע לארץ בעוד כחודשיים לערך.

ל-GTI מנוע מסדרת EA888 דור 3, בעל נפח של 1.8 ל' טורבו. התפוקה המרבית עומדת על 192 כ"ס (180 בדור היוצא), ו-32.6 קג"מ הזמינים בטווח שבין 1,450 ועד 4,000 סל"ד. כפי שצוין, בפעימה הראשונה שלה בארץ תחובר יחידת הבנזין לתיבה דו מצמדית, המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ועד 236 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק לפי היצרן עומדת על כ-14 ק"מ לליטר. המכונית מצוידת גם בבקרת 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת). לתיבה הידנית 6 הילוכים, וזו כאמור תדרוש משוחרי הבחישות המתנה של מספר שבועות.

המראה החיצוני של ה-GTI עמוס בכל הקישוטים הקלאסיים של דגמי הספורט של החברה, החל בחישוקים ייחודיים, כיתובי השילוש המיתולוגי מלפנים ומאחור, ותא נוסעים עם מושבים בריפוד משובץ כפי שהיה באחותה הגדולה והמקורית. הרשימה התקנית של הציוד בתא הנוסעים של הפולו הספורטיבית מורכבת ממערכת שמע מרכזית מסדרת Composition Media עם כל מה שנדרש כיום, שקע USB, בלוטות' מקורי, בקרת אקלים, מסך מגע 6.5 אינטש וקיט בטיחותי מלא.

המחירים לפולו GTI יחלו ב-152,400 לדגם ה-3 דלתות, ועד 155 אלף שקלים לדגם ה-5 דלתות. מחירו של הדגם הידני טרם נקבע, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully