וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דיפנדר: 2 מיליון יחידות לרכב השטח המיתולוגי

24.6.2015 / 15:03

בלנד רובר חוגגים 2 מיליון יחידות לרכב השטח דיפנדר, בשיתוף לקוחות וותיקים ונאמנים. צפו כיצד מרכיבים אגדת 4X4

אתר יצרן

ציון דרך היסטורי בתולדותיה של חברת לנד-רובר. מותג השטח הבריטי חוגג בימים אלו את דגם ה-2 מיליון שירד מרצפת ההרכבה של לנד רובר בסוליהול, בריטניה. ה-"דיפנדר 2,000,000", כפי שמתארים אותו יוצריו מאגד תחתיו את כל הדיפנדרים על ציר הזמן, החל מ-סדרה 1, 2 וכל בני הבית שקדמו לו. המשפחה של הדיפנדר נוסדה ב-1948.

הדיפנדר 2 מיליון נושא בקרביו מספר מאפיינים קוסמטיים שיבדלו אותו מדיפנדרים אחרים, כמו למשל לוחית מיוחדת בתא הנוסעים עליה חתום צוות ההרכבה, וייתכן שעוד מספר סממנים ויזואלים.

ד"ר ראלף ספיית', מנהל לנד רובר: "זה 67 שנים, שהדיפנדר, ועוד לפניו סדרה 1, היו הבחירה הראשונה של נהגים שוחרי הרפתקאות, מגוון ארגוני צדקה, חקלאים ואפילו בני מלוכה. לאורך ההיסטוריה הוא סייע לחלוצים בשורה של תעשיות להגיע למקומות שלכאורה היו בלתי מושגים. מה שהתחיל בתור כלי עבודה חקלאי, סוס עבודה, התגלגל לאייקון מוטורי ידוע בכל העולם".

מייק אדמסון, הצלב האדום: "הדבר הכי מעניין בדיפנדר זה לאו דווקא החוויה עצמה, אלא האנשים שאנחנו יכולים לעזור להם באיזורים נידחים. הוא נותן לנו גישה למקומות האלו". לדבריו הוסיף גם מונטי הולס, ביולוג ימי וחוקר: "זה הרכב היחיד שבו הייתי רוצה להיות כשהדברים מתחילים להשתבש".

תיאו פאפית'ס, יזם: "הוא פשוט מגיע לכל מקום, בין אם זו ביצה, דרך הררית ומסולעת או כל פיסת דרך מאתגרת. זה באמת היה דבר חכם להשקיע בלנד רובר המקורי. היה לי הרבה כיף בכלים האלו".

היות ומדובר בכלי רכב נדיר, הדיפנדר 2 מיליון יככב במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד שיפתח בעוד כמה ימים בבריטניה, והוא יעלה למכירה פומבית באירוע שכל הכנסותיו מוקדשות לצדקה.

בלנד רובר בכל אופן, ערוכים זה זמן רב לאפשר לדיפנדר לפרוש בכבוד אחרי קרוב ל-70 שנות שירות, שעה שהם מכינים את הקרקע לדור הבא, שייחשף לקראת סוף 2015 או תחילת השנה הבאה. הוא עתיד לאמץ תרכובות אלומיניום, מנועי דיזל מתקדמים ומרכב חיצוני שישלב הן את המראה המקורי והן פניה ללקוח של המאה ה-21. אפילו דינוזאורים זוכים לעדנה מחודשת.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully