וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס A קלאס מתרעננת

28.6.2015 / 7:10

מרצדס מלטשת את ה-A קלאס כדי לשמור על תחרותיות מול ב.מ.וו סדרה 1 החדשה וחברותיה. גרסת ה-AMG הספורטיבית התחזקה

אתר יצרן

מרצדס חשפה בגרמניה מתיחת פנים ראשונה של ה-A קלאס ,מאז הומצאה מחדש כמכונית פרמיום קומפקטית ב-2012. בחברה מדגישים את חשיבותה של ההתחדשות, שכן בזכות ה-A קלאס הגדילו את חוג הלקוחות והצליחו לצבור הרבה נקודות בקרב הצעירים, שעד לאותה נקודה הפנו את רגליהם אל אודי A3 או ב.מ.וו סדרה 1 (ולאחרונה גם לוולוו V40).

במסגרת מתיחת הפנים, התמקדו המעצבים בדיימלר בגריל הקדמי, הפגושים, הכתפיים ובמכסה המנוע; השינויים הגדולים נמצאים בשבכה מחודשת שנראית יותר מחודדת, נורות ה-LED, בתי תאורה בעיצוב שונה בעכוז ומפלטים משולבים בפגוש האחורי, "כדי להבליט את תכונותיה הספורטיביות", כך בחברת הרכב הגרמנית.

הביקורת היותר משמעותית שהופנתה כלפי מרצדס A קלאס היא בגין איכויות תא הנוסעים, והבידוד. על כן, בוצעו בחלל הפנים שדרוגים שעתידים לשפר היבטים אלו, כשבראש ובראשונה הלבישו חומרי דיפון במרקם נעים יותר מסביב לנוסעים, וגם התווספו צבעים חדשים למושבים. בנוסף לכך, ניתן יהיה בחלק מהגרסאות להזמין צג מרכזי מוגדל ל-8 אינטש.

סגל המנועים, גם הוא נכלל במסגרת הרענון, וכאן מספרים על כיול בגזרת הבנזין והסולר; הדגם הבסיסי ביותר של ה-A קלאס יהיה מעתה ה-160 עם מנוע המפיק 102 כ"ס בלבד, ולצידו דגם דיזל עם 109 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 28 קילומטרים לליטר סולר (יצרן).

גרסת ה-A220 התחזקה ב-7 כ"ס ל-177 כ"ס, בעוד גרסאות הספורט למחצה, ה-A250 וה-A250 הנעה כפולה, מפיקות כעת 218 כ"ס במקום 211 כ"ס בדגם שלפני מתיחת הפנים. בחירה בתיבת הילוכים אוטומטית (7 מהירויות), מאפשרת ללקוח לחבר לאחרונות 'בקרת שיגור' ליציאה מהירה יותר מהמקום ל-100 קמ"ש.

אחרונה חביבה, היא גרסת ה-AMG45, שאם עקומת הכוח הנוכחית שלה דלה מידי עבורכם, תוכלו לחכות למתיחת הפנים ולהצטייד במנוע מעודכן ב-20 כ"ס ל-381 כ"ס. עם 48 קג"מ הזמינים מקרקעית הסל"ד, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות (0.4 ש' מהר יותר מהגרסה הקודמת), וצריכת דלק ממוצעת של כ-14 ק"מ לליטר (יצרן).

ה-A קלאס הצליחה בפרק זמן קצר יחסית להתברג בצמרת הקבוצה, ולהוות יריב עיקש לאודי וב.מ.וו. גם בארץ צמחה וסייעה לכלמוביל להרחיב משמעותית את מעגל הקליינטים. את מתיחת הפנים, נוכל לראות לראשונה בפרנקפורט (ספטמבר), ולישראל תגיע בסביבות אוקטובר-נובמבר, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully