וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: רנו טליסמן החדשה, יורשת לגונה

7.7.2015 / 8:02

רנו טליסמן מתהדרת בעיצוב ספורטיבי, מידות מרווחות, מנועי בנזין ודיזל חסכוניים ותיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות. בכורה בתערוכת פרנקפורט

אתר יצרן

שלוש שנות פיתוח ממושכות הסתיימו אמש (שני) על רקע חשיפתה של מכונית המנהלים החדשה רנו טליסמן, יורשת מקומה של רנו לגונה. היצרנית הצרפתית תשווק את טליסמן בחודשים הקרובים במרכב סדאן קלאסי וסטיישן לקראת השקתה הרשמית במסגרת תערוכת פרנפקורט ב-17 בספטמבר. להבדיל מרנו לטיטוד הקוריאנית למחצה, טליסמן יוצרה באופן ישיר לאירופה (אם כי תחת חשיבה גלובאלית - דגם בעל שם זהה משווק גם בסין).

טליסמן (על שם קמע המזל), תוכננה על ידי צוות פיתוח מיומן שריכז הרבה מאמצים עבור עיצובה החיצוני הנועז, ועל איפיון הסממנים הויזואלים שיוקרנו על דגמי רנו בעתיד, בהם רנו מגאן החדשה והקליאו הבאה. היא מבוססת על פלטפורמת CMF משותפת לרנו אספאס, ניסאן קשקאי ואקס-טרייל, ומציעה אורך של 4.87 מ' (ארוכה מפאסאט למשל ב-7 סנטימטרים), רוחבה 1.87 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.81 מ' וגובהה 1.46 מ'. תא המטען, נפחו 608 ל', ומרווח הרגליים בשורה שתיים לדברי רנו, הוא מהשימושיים ביותר בסגמנט.

בתא הנוסעים מקום לחמישה, באווירה שתשווה את איכויותיה לאלו של המתחרות המובילות, הן ברמת הגימור, ההקפדה על הפרטים וכן באבזור; במרכז הקונסולה הותקן צג מגע משותף לרנו אספאס בגודל 8.7 אינטש עם שלל אפליקציות ותכונות לשליטה על מערכות הפנים של הרכב, לוח מחוונים דיגיטאלי מלא, עזרים כמו חניה אוטומטית, וכן ניתן לרכוש כאופציה את רמת ה-Initiale, שנגזרת מקטגורית הפרמיום החדשה של רנו, שתוזנק גם היא בגרמניה בסתיו.

בתחילת שיווקה, תשווק רנו טליסמן עם חמישה מנועים; צמד מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. גרסאות הבנזין תהיינה ה-150 וה-200 כ"ס, מחוברות לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, בעוד גרסאות דיזל מפיקות 110 כ"ס, 130 כ"ס ו-160 כ"ס, משודכות לתיבות ידניות 6 מהירויות או דו-מצמדית 6 מהירויות. גם גרסה היברידית, עשויה למצוא את דרכה לאולמות המכירה.

ברנו מוסיפים שקיבלו הנחיות והכוונה מדיימלר (מרצדס-בנץ) במסגרת הכשרת טליסמן מרכב אב-טיפוס לייצור סדרתי בזכות שיתוף הפעולה שנרקם בין החברות ב-2010. השאיפה, היא שבעזרת מומחיותם של מהנדסי דיימלר, רנו תצליח להתברג קרוב לצמרת, בשונה מהלגונה שאת שנותיה בילתה במרכז או בתחתית הקטגוריה. היקף ההשקעה בטליסמן, נאמד ב-400 מיליון יורו.

מיבואנית רנו לישראל, קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין צפי להגעת המכונית לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully