וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאייבאך חזרה לישראל כגרסת פאר ל-S קלאס

14.7.2015 / 7:31

מותג הסופר פרימיום של מרצדס, מאייבאך חזר לישראל לא כדגם עצמאי, אלא כגרסה סופר מאובזרת ויוקרתית ל-S החדשה. תא הנוסעים מכוסה עור נאפה, הגג זכוכית שמשנה את צבעו, הכורסאות הופכות למיטות והמחיר, 1.8 מיליון שקל

אתר יצרן

מאייבאך, מותג הסופר פרימיום של מרצדס עושה קאמבק בשוק הישראלי. לאחר ששיווקו בתחילת שנות ה-2000 כשל ויצורן של מכוניות אלה פסק בגרמניה לפני שנים אחדות. כלמוביל, יבואנית מרצדס משווקת בישראל את המותג שוב, הפעם כרמת פאר יוקרתית ומפנקת במיוחד של ה-S קלאס החדשה.

ה-S שהושקה בעולם באוגוסט 2013 הציעה מגוון רמות אבזור וגימור, גם בתפירה אישית ללקוחות, הספיקה לזכות בתואר "המכונית הטובה בעולם" ולכן אין הדבר מפתיע שמרצדס החליטה להעביר את מותג מאייבאך תחת כנפי דגם זה. ה-S מאייבאך תציע אבזור עשיר במיוחד שעיקריו עור נאפה בכל רחבי תא הנוסעים, גג זכוכית שמשנה את מידת שקיפותו, מערכת מולטימדיה מתקדמת ואיכותית במיוחד, כורסאות ישיבה (מאחור) אשר הופכות למיטה, מסכים אישיים מאחור ואיך לא, גם מקרר לבקבוקי שמפניה בין המושבים ועוד.

על ההינע אחראי מנוע V8 בנפח 5.5 ליטר עם שני מגדשי טורבו אשר מפיק 612 כ"ס ו-102 קג"מ מרשימים לא פחות. מחיר התענוג, 1.8 מיליון שקל. אריאל פינטו, מנכ"ל מרצדס ישראל: "המאייבאך היא חזית הטכנולוגיה, החדשנות והפינוק שרכב יוקרה יכול להציע. אני שמח שבימים אלה נרכשה המאייבאך הרביעית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully