וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממגרש החניה לעבודה: פולקסווגן תייצר לכם קורקינט קומפקטי

28.7.2015 / 15:09

פולקסווגן נערכת לייצר את קורקינט ה"מייל האחרון" שנועד לשאת אנשים ממקומות חניה מרוחקים למקום העבודה בזריזות. ומה המחיר?

קורקינט פולקסווגן, Last mile. אתר יצרן
פולקסווגן, ה"מייל האחרון", כי ללכת ברגל נהיה קשה מידי/אתר יצרן

בדרך לעתיד בו כולנו נהפוך לבטטות כורסא, פולקסווגן תזניק בשנה הבאה את קורקינט ה"מייל האחרון" של הקונצרן. זהו כלי תחבורה אישי וקומפקטי, המאופסן בתא המטען והוכשר לשאת את הנהגים מאיזורי חניה מרוחקים למקום העבודה, או לכל פגישה שנמצאת מרחק של כמה קילומטרים מנקודת המוצא שלהם.

משקל הקורקינט הגרמני כ-12 קילוגרמים, והוא מתקפל די בקלות לתא המטען כאמור. למערכת החשמלית סוללות לי'תיום איון עם טווח נסיעה מרבי של כ-25-26 קילומטרים ביום טוב. ההפעלה היא באמצעות מתג שמשחרר את הכידון מנעילה, ומאפשר לנהג לשלוט בכיוון ובמהירות, שככל הנראה מוגבלת לקצב הליכה שגרתי, ובכל מקרה לא עוברת את מחסום ה-8 קמ"ש.

בפולקסווגן טוענים שישיקו את הקורקינט הזה מתישהו במהלך 2016, עם תג מחיר שינוע בין 1,000 ל-1,100 דולר. לא ידוע אם יופץ לכל העולם, אך סביר שיהיה זמין בחלק גדול מהסוכנויות של פולקסווגן באירופה, ואולי אף ישובץ בחבילת קנייה של מכונית חדשה.

קורקינט פולקסווגן, Last mile. אתר יצרן
קורקינט פולקסווגן, Last mile/אתר יצרן

פולקסווגן חוברת אל יצרניות נוספות בזירת הכלים הנידיים, ביניהן גם טויוטה שמפתחת בימים אלה במסגרת פיילוט את הפרשנות שלה לסגויי זעיר, ה-"ווינגלט", שהופקד אצל 80 עובדים במטה החברה המרכזי ביפן. אלה מעבירים למהנדסי המוצר משובים בנוגע לתפקודו לקראת ייצור סדרתי. גם הוא על פי דיווחים שונים, יושק ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully