וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדרים: מיצובישי טרייטון בישראל, יורש האנטר

30.7.2015 / 7:29

כלמוביל משיקה בארץ את טנדר העבודה מיצובישי טרייטון, מחליפו של האנטר. המחירים, החל ב-195 אלף שקלים

כלמוביל, יבואנית דגמי מיצובישי לישראל הכריזה אמש (רביעי) על תחילת שיווקו של מיצובישי טרייטון, טנדר העבודה המרכזי שיורש את מקומו של מיצובישי האנטר הוותיק (ולפניו מאגנום). טרייטון נמכר בעולם גם כ-L200 ולמעשה ממשיך שושלת ארוכה של רכבי עבודה של מיצובישי מ-1978.

במיצובישי פיתחו את טרייטון תוך שהם לוטשים עיניים אל התא המשפחתי. הוא מעוצב ברוח ספורטיבית, וכולל שורה ארוכה של תוספות בהתאם לרמות המפרט. את טרייטון תוכלו לרכוש בישראל בחמש גרסאות שונות: ידני 4X2 Invite, אוטומטי 4X2 Instyle, ידני 4X4 Intense, אוטומטי 4X4 Desert ואוטומטי 4X4 מדגם Dakar הבכיר ביותר במשפחה.

הציוד התקני של טרייטון כולל בקרת אקלים, כניסת USB ו-AUX, בקרת מולטימדיה עם וויז מובנה, ובגרסאות בכירות ניתן למצוא נורות DRL קבועות, מושבי עור, חיישני גשם ותאורה, נעילת דפרנציאל אחורי, מצלמה אחורית, פקדים לשליטה על ההילוכים מגלגל ההגה, מערכת 'קונקטד-קאר' עם ווי-פיי, וכן זמינה אפליקציית סלופארק מובנית במערכת המדיה הראשית. מעטפת הבטיחות מורכבת מ-7 כריות אוויר, התרעה על סטיה מנתיב, בקרת יציבות גרירה ועוד.

תחת מכסה המנוע יחידת 2.4 ל' טורבו דיזל בהספק של 154 כ"ס (38 קג"מ ב-2,500 סל"ד) או 181 כ"ס (43 קג"מ ב-2,500 סל"ד) בדגם דקאר 4X4. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית 5 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת נעה בין 14 ל-16 ק"מ לליטר - מותנה בגרסה. בנוסף לכך, לטרייטון בקרת Super Select 4WD מדור חדש שפותחה עבור פג'רו ומציעה מספר מצבי נסיעה בשטח. כושר ההעמסה של טרייטון הוא 1,035 ק"ג וכושר הגרירה הוא עד 3.1 טון.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "הטרייטון החדש פותח כ-Truck) SUT Utility (Sport אולטימטיבי), המציע רמה גבוהה של אמינות, קשיחות, נוחות פנים ויכולת תמרון. תכונות אלו בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ואבזור רב נותנות מענה לצרכים המשתנים והמגוונים. לקוחות המבקשים גם רכב עבודה קשוח לשימוש בכל תנאי שטח וגם רכב לשימוש יומיומי ופנאי".

מחירי מיצובישי טרייטון בישראל:

ידני 2.4 ל' אינוויט: 195 אלף שקל
אוטומטי 2.4 ל' אינסטייל: 220 אלף שקלים
ידני 2.4 ל' הנעה כפולה אינטנס: 232 אלף שקלים.
אוטומטי 2.4 ל' דקאר הנעה כפולה 181 כ"ס: 244 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully