וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עם מכוניות קלאסיות ואופנועים בסוכות

1.10.2015 / 10:37

ביום שישי הקרוב יתקיימו בישראל צמד אירועים מוטוריים לשוחרי מכוניות אספנות, אופנועים קלאסיים ורוח הוינטג'. קינוח אחרון לפני החזרה לשגרה

מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי חוגג 30 שנים. יהודה אליאס, מערכת וואלה! NEWS
מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי חוגג 30 שנים/מערכת וואלה! NEWS, יהודה אליאס

ביום שישי הקרוב, ה-2 באוקטובר, יתקיימו בישראל במקביל שני אירועים מוטוריים חגיגיים לחובבי קלאסיקה ואספנות. האירוע הראשון, המסורתי שנערך מידי שנה בפארק הלאומי ברמת גן יכנס את חברי מועדון החמש לתצוגה הגדולה ביותר המאורגנת על ידי הקהילה לאורך השנה כולה.

במסגרת 30 שנה להקמתו של מועדון החמש, יוצגו השנה בפני הקהל יותר מ-200 מכוניות נדירות, שחלקן אף יבצעו נסיעות הדגמה עם הסברי רקע מלומדים עבור הקהל הנוכח במקום. האירוע כולל גם הפעלות קלות לילדים, דוכני מזון ושתיה ועוד אטרקציות קטנות למשפחות.

הכניסה למתחם תחל בשעה 10:00 בבוקר והיא אינה כרוכה בתשלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שחפץ באווירה קצת יותר רועמת מומלץ להגיע גם לאירוע של 'קבוצת לידור', Ushopmotors, המתמחה בייבוא כלי רכב לישראל, שיתקיים בשעה 12:00 בצהריים בנפחיה של שי בקיבוץ שמרת בגליל המערבי, לא הרחק מעכו.

המארגנים מספרים על אירוח של מכוניות שרירים קלאסיות, אופנועים והרבה אוכל ושתייה (בירה ראשונה חינם למי שמגיע עם רכב אספנות.). כמו כן, תתקייים במקום תחרות "הרכב המושקע" , יהיו דוכנים עם אביזרים לרכב ועוד.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully