וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: סובארו אימפרזה סדאן הבאה

19.11.2015 / 9:36

המשפחתית העממית של סובארו מקבלת גרסת סדאן מעוצבת וחדשה במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס. האם הקונספט ישמור על הקווים הספורטיביים?

סובארו אימפרזה סדאן קונספט. אתר יצרן
סובארו אימפרזה סדאן קונספט/אתר יצרן

סובארו מתמצאת בעידן הנוכחי להפוך את השגרתי לחריג. אחרי שחשפה היצרנית היפנית את מרכב ההצ'בק של האימפרזה הקומפקטית בתערוכת טוקיו, היא חושפת בלוס אנגל'ס את גרסת הסדאן הכה חשובה לשווקים העולמיים וכמובן שגם לישראל.

ההבדלים הוויזואלים בין גרסת ההצ'בק לסדאן מודגשים במיוחד בחלק האחורי שמאמץ יחידות תאורה בנוסח כפול ותא מטען עם "ליפ-ספויילר" שמקנה לה מעין הארכה דמיונית במידותיה (על אף שהיא אינה גדולה מהדגם הנוכחי). הצדודית מתחילה בקו נמוך בחרטום שכולל את השבכה המסורתית של סובארו והדלתות, כך אומרים בסובארו מזכירים מעט את העיצוב של סובארו BRZ החביבה.

קשה להמר מה מכל זה יגיע בסופו של דבר לאולמות התצוגה, אבל סובארו בהחלט נוקטת בגישה הרבה יותר הרפתקנית בתכנוניה מאז ה-BRZ, והצלחותיהם של ה-XV והאאוטבק בארה"ב מעידים שיש הרבה מקום להתפתחות צבעונית שתשבור את המעטה השמרני של מכוניותיה. בנוסף, ישנם דיווחים שהפלטפורמה חדשה ומודולארית.

בכל מה שנוגע לעוצמה, סובארו תמשיך לחבר את יחידות ה-4 צילינדרים בוקסר שברשותה לסובארו אימפרזה, בין אם מדובר במנוע 1.6 ל' או 2.0 ל' שמשווק בצפון אמריקה. התיבות תהיינה כנראה אוטומטיות וידניות ובחלק מהדגמים הנעה כפולה סימטרית. גרסאות WRX או STI נמצאות בדיונים, אולם אלה תגענה רק מספר חודשים לאחר השקת הדגם, שצפוי לעלות לכבישים ב-2016.

האימפרזה מתקשה למצוא קהל יעד נאמן בישראל בשנים האחרונות כנגד המשפחתיות המוגדשות והקרוסאוברים הקומפקטיים. רוב הכנסות יבואנית סובארו סמל"ת הן מדגמי פורסטר ו-XV, אך גם ה-B4 קרובה לצמרת. ימים יגידו אם האמפרזה הבאה תוכל להתנער מאכזבות העבר.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully