וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה היילקס ורומוס -רכב עבודה מפנק

10.12.2015 / 8:02

סדנת ורומוס הבולגרית חיברה לטויוטה היילקס ששה גלגלים ואפילו פינקה את הנוסעים באווירה יוקרתית. מעניין מי יהיו הקליינטים

טויוטה היילקס ורומוס. אתר יצרן
טויוטה היילקס ורמוס/אתר יצרן

עם יד מספיק מיומנת, סדנאות רכב יכולות לבצע כמעט כל שינוי שעולה על דעתן, בין אם עבור ג'יפים, מכוניות על או
מכוניות ספורט נדירות. טנדרים לעומת זאת מוסבים בעיקר לרכבי שטח מושחזים עם יכולת טיפוס ברמת אקסטרים, ואם עקבתם אחר מדור הפנאי שלנו לאחרונה בטח פגשתם בטויוטה היילקס המלוטש, וכן בגרסאות המשופרות שלו שמציפות את איסלנד.

היילקס הפך לרכב פופולרי אך מושמץ באותה נשימה בגין גיוסו לשורות דעאש. בדרך לא דרך, השיג ארגון הטרור ערימות של היילקסים שנעים על מדבריות המזרח התיכון ובשלב זה טויוטה עדיין חוקרת בשיתוף הרשויות בארה"ב וביפן את הצינור דרכו מועברים אליהם רכבי העבודה היפנים.

בצד השני של הפלנטה, במזרח אירופה, החליטה סדנת רכב בשם ורמוס לרכוב על המומנטום הנוכחי, ומציגה את הפרשנות שלה להיילקס שנראה לקוח מ"מקס הזועם". המלאכה התחילה בהארכת מרכב הדאבל-קבינה והתאמתו ל-6 גלגלים, תוספות חיצוניות כגון צמיגי ענק עם חישוקים מושחרים, חצאיות, קשתות גלגלים מורחבות, שנורקל ועוד כל מיני אלמנטים מאיימים.

טויוטה היילקס ורומוס. אתר יצרן
טויוטה היילקס ורומוס/אתר יצרן

בחזיתו של ההילקס ורמוס אין הרבה שינויים: מנוע 3.0 ל' טורבו דיזל עם 171 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית, ואופציה למנוע 2.5 ל' בחיבור לתיבת הילוכים ידנית.

את ההפתעה הגדולה, תמצאו דווקא בקבינה. ורמוס אינה מומחית בהידור ויוקרה מסתבר, ולכן נעזרה בסדנת "אובר-דרייב" הבולגרית גם היא כדי שתסווה את הנדסת האנוש התכליתית של ההיילקס ותשנה את פני חווית הנסיעה; זו הוסיפה דיפוני עור מקיר לקיר, מושבי אלקנטרה שנלקחו מלנד רובר דיסקברי וכן שיפרה את מערכת השמע משמעותית.

בשורה התחתונה, ההילקס ורמוס הוא כלי ייחודי בסגנון מרצדס G קלאס "סיקס-ווילר" המפורסם, להבדיל אלף הבדלות ביכולת ובאיכות כמובן. בינתיים, לסדנה אין תג מחיר וגם לא צפי לכמות יחידות. אבל אנחנו יכולים להניח שאת הקליינטים הראשונים הם ימצאו בקלות.

עוד הרבה שטח ופנאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully