וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוא רכב אספנות, כבר לא הליך מסובך

18.1.2016 / 8:05

שיתוף פעולה בין החטיבה הישראלית של EBAY לבין USHOPS מוטורס מאפשר לישראלים לרכוש ולייבא רכב אספנות או רכב חדש לישראל בקלות ועם ביטחון משופר - 576 כלי רכב הגיעו כך לישראל בשנת 2015

פורשה 911 אספנות באירוע השקת שיתוף פעולה עם USHOPS MOTORS. קובי ליאני
פורשה 911 אספנות באירוע השקת שיתוף פעולה עם USHOPS MOTORS/קובי ליאני

עד לא מזמן, הליך היבוא האישי של כלי רכב לישראל היה כרוך בבירוקרטיה מבלבלת ובעיקר בהמון אי וודאות במיוחד כשהדבר נוגע למחיר הסופי לאחר המיסוי. שיתוף פעולה חדשני בין החטיבה הישראלית של אתר החסר המקוון מהגדולים בעולם, EBAY עם חברת השילוח USHOPS מוטורס, הופך את תהליך הרכישה לקל, בטוח וגם נטול הפתעות בשורת המחיר.

החיבור בין שתי החברות אפשר להן להציע לגולש אשר מעוניין לייבא באופן אישי מחו"ל מכונית או אופנוע, חדשים (שגילם לא עולה על שנתיים) כמו טויוטה קאמרי היברידית, טויוטה סיינה או מכוניות ספורט כמו שברולט קאמארו חדישות, או תחת רישוי אספנות (שגילם מעל ל-30 שנים) באופן קל ופשוט שבסופו הוא גם מקבל הערכה ברמת דיוק גבוהה מאוד של עלות הפעולה, כולל כל מיסי הייבוא והמכס עד לרגע שחרור הרכב בישראל.

החיפוש באתר USOPS ידרוש מכם לבחור בין מכוניות לאופנועים ובין "אספנות" לכלי רכב חדישים ואז יוצגו בפניכם כל כלי הרכב הרלוונטיים שמוצעים למכירה באתר EBAY. ב-USHOPS אשר מתמחים בשילוח עולמי, ידאגו להביא את הרכב מכל נקודה בעולם לישראל ובמקרה של ארה"ב להעבירו דרך המרכז הלוגיסטי של החברה ושם אף להציע לכם לבצע לרכב בדיקה טכנית מקיפה. יחד עם רמת המהימנות גבוהה ששומר EBAY בקרב מוכרי הרכב, הדבר מאפשר לרוכש לקבל תמונה ברורה אודות מצב הרכב שרכש וגם לקבל כאמור הערכת מחיר ברמת דיוק גבוהה לאחר חישוב המס (בהתאם למצבו המכאני).

לדברי ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPSmotors: " USHOPSmotors הוקמה בכדי לסייע לאנשים להגשים חלום בקניית רכב אספנות ולשחרר את כל חסמי היבוא לרכבים, אופנועים וחלקי חילוף. אנו פועלים כל העת על מנת להקל על תהליך היבוא לישראל ועל כן, הממשק החדש הוא חלק מהגשמת החזון להנגשת הקנייה ללקוח. הממשק החדש מאפשר לשוטט בין אלפי הדגמים באתר eBay ולקבל הערכת מחיר מלאה בשקלים ליבוא הרכב ארצה בלחיצת כפתור. אנחנו ב- USHOPSmotors נדאג להביא אותו מכל מקום בארה"ב ומקומות רבים באירופה עד בית הלקוח. אנו נמשיך לפעול על מנת למלא את כבישי ארצנו ברכבי אספנות יפים ולהגביר המודעות ליבוא אישי של רכבי אספנות וחלקי חילוף במחירים נמוכים- אנחנו עוסקים בהגשמת חלומות ואין כיף גדול מזה".

אופנועי הארלי דיווידסון אספנות באירוע השקת שיתוף פעולה עם. קובי ליאני
אופנועי הארלי דיווידסון אספנות באירוע השקת שיתוף פעולה עם/קובי ליאני

מה קנו הישראלים מאיביי?

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של EBAY בישראל מברך כמובן על שיתוף הפעולה ומציין כי אתר הסחר המקוון הפך להיות זירת עסקים של ממש בישראל עם עליה של 40 אחוז בהיקף הפעילות בשנת 2015. לדוגמה, 600 אלף רכישות נעשו בשנת 2015 לחלקי חילוף לרכב ומספר זה מציג עליה של 30 אחוזים ביחס לשנה הקודמת. כ-10,000 מהם ביצעו עשר רכישות לפחות לחלקי חילוף, כל 7.5 דקות נרכשת מנורה לרכב (65 אלף יחידות), 20 אלף מצלמות לרכב, 13 אלף שלטים ומפתחות לרכב ולמעלה מ-7,000 כבלים להתנעת רכב נרכשו דרך האתר על ידי ישראלים.

בנושא ייבוא הרכב, בשנת 2015 לבדה נרכשו באמצעות EBAY על ידי ישראלים 576 מכוניות (95 אחוז מהם משומשים, חצי מהם רכבי אספנות), 124 אופנועים ו-34 רכבי ספורט כמו טרקטורונים ואופנועי ים. המכונית הפופולארית ביותר שיובאה לישראל היא שברולט קורבט עם 66 יחידות ממנה, 35 רכבי פורד מוסטאנג, 25 מרצדס SL, 22 ב.מ.וו סדרה 3, 16 שברולט קאמארו ועוד. המכונית היקרה ביותר שיובאה היא רולס רויס פנטום משנת 2013 בעלות של 280 אלף דולר ואילו הרכב הזול ביותר היה פולקסווגן פאסט באק משנת 1968 שמחירו עמד על 360 דולר בלבד.

עוד קלסיקה ואספנות בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully