וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענון קל, אך חשוב: סובארו XV מתחדש

8.2.2016 / 13:03

סובארו מעדכנת את רכב הפנאי הפופולרי XV מבפנים ומבחוץ ומשפרת קלות את צריכת הדלק במנועי הבנזין והדיזל. בכורה בתערוכת ז'נבה

סובארו XV. אתר יצרן
סובארו XV החדש. שיפורים קטנים אבל חשובים/אתר יצרן

סובארו הציגה שורה של חידושים לרכב הפנאי הקומפקטי XV שנועדו ללטש את חזותו, לשדרג את חלל הפנים וכן לשפר במידת מה את צריכת הדלק במנועי הבוקסר דיזל והבנזין הבכיר במשפחה. את החשיפה הרשמית בפני כלי התקשורת העולמיים הוא יעשה במסגרת תערוכת ז'נבה בחודש הבא.

זוהי מתיחת הפנים הראשונה של ה-XV מאז נחשף בשנת 2012. אשתקד ביצעו סובארו חופן עדכונים למערכת המתלים שעדנו את ריסון המהמורות, אך כעת הוא מקבל טיפול משלים לשנת 2016 שיחזק אותו גם ויזואלית עד להחלפת הדגם; זה כולל שינוי הפגושים בשני צדדיו, לרבות ביחידות תאורת הדרך, בתי התאורה הראשיים (כולל קומבינציה של LED מאחור), ספוילר מעוצב בדופן האחורי של דלת תא המטען, חישוקים חדשים, גוונים נוספים וכמה נגיעות מינוריות בשבכה הכסופה.

במבט אל תא הנוסעים, בולט במיוחד הוא המצאותו של גלגל ההגה החדש שזוכה לעיטורים מושחרים ורמת חומרים גבוהה יותר מסביב לנהג, הנוסעים ובדלתות. במרכז הקונסולה משובצת מערכת מולטמדיה טובה יותר עם צג 7 אינטש כולל נגישות מהירה יותר לסמארטפונים ובחלק מהדגמים גם מצלמה עם זווית ראיה רחבה. בסובארו מדווחים כי באופן כללי ישנה תחושה איכותית מבעבר.

באגף ההנעה, סובארו שיפרה את צריכת הדלק של מנוע ה-2.0 ל' (150 כ"ס, 20 קג"מ) ב-2% לעומת קודמו, כך שבחיבור אל תיבת ההילוכים הרציפה לינאטרוניק של היצרנית היפנית, רכב הפנאי המשפחתי מחזיר בממוצע כ-15 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן בנסיעה משולבת.

מיבואנית סובארו לישראל, סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי ה-XV המחודש הגיע ממש בימים אלו לארץ (בהכנות).

(עדכון ראשון: 14:47)

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully