וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת כביש: קדילאק ATS-V החדשה בישראל

9.2.2016 / 9:58

לקדילאק ATS-V מנוע בנפח 3.6 ל', תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות ותא נוסעים מהודר. המחירים, החל ב-469,900 שקלים

אתר יצרן

יבואנית מותג קדילאק לישראל, קבוצת UMI, הכריזה היום (שלישי) על פתיחת שנת הדגם החדשה בקרב חטיבת היוקרה בארץ. בימים אלה, מושקת בישראל מכונית הספורט-סדאן העוצמתית קדילאק ATS-V, ולאחריה תוצג גם גרסת הסאלון השרירית, ה-CTS-V, לה 640 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.3 ש' ומהירות מרבית של 321 קמ"ש. בהמשך השנה יחזקו אותן מכונית הדגל CT6 וכן מחליפו של רכב הפנאי קדילאק SRX, ה-XT5 החדש.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות UMI: "קאדילק ממשיכה בשנת 2016 את המהפכה אשר החלה עם השקת דגמי ה-ATS וה-CTS. עם ה-ATS-V המושקת היום, והדגמים אשר יושקו בהמשך השנה, קו הדגמים של קאדילק יפנה לציבור גדול יותר, ואנחנו צופים שנמשיך את מגמת הגידול שאנחנו רושמים מדי שנה בשנים האחרונות".

העולה הראשונה היא כאמור ה-ATS-V, מהדורה ספורטיבית המבוססת על גרסת הסדאן האמריקנית. לזו מנוע בנפח 3.6 ל' עם 464 כ"ס, 61 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה. הכוח עובר לגלגלים מאחור, ואת ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת בפרק זמן של 3.9 ש'.

הטיפול ב-ATS-V בוצע כמובן ביד מיומנת של חטיבת המירוצים כדי לאפשר לנהג למצות את יכולותיה; שלדתה קשיחה מאחותה המעודנת ב-25%, מערכת המתלים שונה, היא מחוברת אל בקרת שיכוך מגנטית עם 5 מצבים מובחנים, וכן היא מצוידת בערכת בלימה משופרת של חברת ברמבו.

בחלל הפנים תמצאנה כל התוספות הנהוגות בגרסאות הספורט של קדילאק; מושבי רקארו חובקים, גלגל הגה ספורטיבי, ידית הילוכים ספורטיבית, ובמרכז הקונסולה בקרת ה-CUE עם Apple CARPLAY ready בצג 5.7 אינטש. האבזור הנוסף כולל כניסות USB ו-AUX, בלוטות', בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית, וכן תצוגה מיוחדת להקרנת הביצועים במסך הראשי.

המחירים לקדילאק ATS-V בישראל יחלו ב-469,900 שקלים למרכב 4 דלתות.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully