וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמה אש: סיאט איביזה קופרה החדשה בישראל

22.2.2016 / 10:43

סיאט איביזה קופרה מצוידת במנוע בנזין טורבו ומאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות. המחירים יחלו ב-136,900 שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי סיאט לישראל צ'מפיון מוטורס הכריזה היום (שני) על תחילת שיווקה של סיאט איביזה קופרה (Cupra) החדשה בארץ. גרסה זו, המוצבת בצמרת ההיצע, מצוידת במנוע בנזין טורבו קומפקטי חזק וגמיש, תיבת הילוכים ידנית, רמת אבזור גבוהה (לרבות אמצעי הגנה רבים) וביצועים תחרותיים ביחס לקבוצתה, המונה את פיג'ו 208 GTI וכן את תאומתה הגרמנית פולקסווגן פולו GTI.

האיביזה קופרה תמכר בגרסת 3 דלתות בלבד, והיא מובחנת כמיטב המסורת בקיט חיצוני קרבי המקנה לה מראה אגרסיבי ובולט; זה מתחיל בחישוקים ייחודיים, חלון גג פנורמי, יציאת טרפזית ממורכזת למערכת הפליטה, נורות DRL ו-LED וכן סימולים בלעדיים דיסקרטיים המסגירים את זהותה (גם בתא הנוסעים).

בקרביים, שוכנת יחידת ה-1.8 ל' טורבו החדשה של פולקסווגן המשרתת גם את פולו ומחליפה את מנוע ה-1.4 ל' טורבו הקודם. לזו הספק מרבי של 192 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט של 32.6 קג"מ הזמינים מטווח של 1,780 סל"ד. סיאט חיברה לקופרה תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-6.7 ש' ועד 235 קמ"ש מפוקחים אלקטרונית. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (תנאי יצרן). כן כוללת קופרה את בקרת SEAT DYNAMIC לה מספר מצבי ריסון למערכת המתלים, יחד עם דפרנציאל XDS המווסת את העברה הכוח לגלגלים הקדמיים בצורה הטובה ביותר.

רמת האבזור של קופרה היא הגבוהה והמורכבת ביותר במשפחה הספרדית הצנועה; זו מגיעה עם פנסי בי-קסנון, בקרת מדיה לה צג 6.5 אינטש, בלוטות', מערכת שמע משוכללת, חיישני אורות וגשם ומעטפת הגנתית עם שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה, משיכה, מערכת להתרעה מפני עייפות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס: "בהמשך להצלחת הלאון קופרה, ממנה מכרנו עד כה למעלה מ-150 כלי רכב בשמונה חודשים בלבד, אנו משיקים את האחות הקטנה האיביזה קופרה. אין בקטגוריה כיום מכונית המציעה כל כך הרבה עוצמה לצד שלל מערכות אלקטרוניות לשיפור חווית הנהיגה בהצעת ערך כה אטרקטיבית".

המחיר לאיביזה קופרה בישראל יחל ב-136,900 שקלים.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

סיאט איביזה קופרה. אתר יצרן
סיאט איביזה קופרה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully