וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג פורשה מושק מחדש בישראל

24.2.2016 / 11:08

תחת יבואן חדש, "אורכיד ספורטס קארס", ואולם תצוגה חדש ומפואר בהרצליה, מותג פורשה מושק מחדש בישראל עם חמישה דגמים חדשים

אתר יצרן

עם יבואן חדש, אולם חדש, חמישה דגמים חדשים, הבטחה למחירים אטרקטיביים יותר ואפילו רכבי אספנות, מותג פורשה מושק מחדש בישראל. גיא מיוחס, בעלי זיכיון הייבוא החדש לישראל, הספיק להיות בעלים של מספר סוכנויות למכירת פורשה בעולם, ומתייחס אל ההשקה המחודשת כאל הגשמת חלום.

מנכ"ל החברה יהיה שי דואני, מי שניהל בעבר את המותג תחת "מכשירי תנועה". האולם המרכזי של החברה ממוקם ברחוב החושלים 8 בהרצליה פיתוח (בעבר בפתח תקווה תחת מכשירי תנועה) וב-750 המטרים הרבועים מוצגות 12 מכוניות, חלקן גם מצי כלי הרכב המשומשים של פורשה: Porsche Approved.

כחלק מההשקה המחודשת, היבואנית החדשה ערכה שינוי גדול במחירי כלי הרכב עם הוזלות של עד כ-20%. דגמי הבוקסטר יחלו ב-459,000 שקלים, דגמי רכב הפנאי מקאן יחלו ב-558,000 שקלים, דגמי קאיין יחלו ב-586,000 שקל, דגמי פנמרה יחלו ב-735,000 שקל ודגמי הקררה יחלו ב-846,000 שקל.

במהלך השנה הקרובה, תשיק היבואנית "אורכיד ספורטס קארס" חמישה דגמים חדשים: בוקסטר 718 החדשה, מקאן עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ומקאן GTS, פנמרה חדשה והקאיימן החדשה. מעבר לדגמים הקיימים, היבואנית מצהירה כי תשמח לייבא עבור לקוחותיה כל דגם של פורשה בתפירה אישית. השירות למכוניות החברה ימשיך להעשות במוסך החברה שבפתח תקווה ולראשונה יוקם מוקד שירות לקוחות 24\7. היבואנית תציע גם שירותי טרייד-אין והשבחת כלי רכב תחת הסטנדרטים המחמירים של היצרנית.

עוד על פורשה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

פורשה ישראל. קובי ליאני
פורשה ישראל/קובי ליאני
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully