וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק טויוטה פריוס החדשה בישראל

7.3.2016 / 12:05

טויוטה פריוס דור 4 נחתה בישראל עם שיפורים בצריכת הדלק, האבזור והיכולת על הכביש. המחירים, החל ב-148,900 שקלים

ניר בן טובים

מעט לאחר שפגשנו אותה בהשקתה באירופה, הכריזה היום (שני) יבואנית דגמי טויוטה לישראל יוניון מוטורס על התחלת שיווקה של טויוטה פריוס דור 4 בארץ. הדגם החדש מציג שיפורים בכמה מישורים, בהם צריכת הדלק, האבזור, היכולת והנגישות. המחירים ישארו ללא שינוי מהפריוס היוצאת, משמע 148,900 שקלים.

הפריוס החדשה הוצגה לראשונה בתערוכת CES בלאס וגאס לפני כשנה עם עיצוב מודרני וזוויתי תוך שינויים משמעותיים המשפיעים על תכונותיה הדינמיות. היא קלה יותר מקודמתה בזכות פלפורמה חדשה (TNGA) שתשרת את רוב כלי הרכב של טויוטה בעתיד, מרווחת ממנה ומנוע הכלאיים שמותקן בחזיתה חסכוני יותר בשיעור של כמה אחוזים. במבט על מידותיה, עולה כי היא נמוכה יותר לטובת מקדם גרר מופחת של 0.24CD, ניצבת על בסיס גלגלים של 2.70 מ' ומרחבי הפנים שימושיים יותר מבעבר. תא המטען כולל 412 ל' נפח אחסון ורצפת הטענה נמוכה יותר לנגישות מרבית.

המנוע ההיברידי שפועם מלפנים מפיק מ-1.8 ל' בנזין תפוקה מרבית של 122 כ"ס ו-14 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 ש', המהירות המרבית היא 180 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת לפי נתוני היצרן היא 27 ק"מ לליטר.

הקבינה ממשיכה להציע מראה עתידני עם בקרות מרוכזות סביב מערכת המדיה טויוטה טאץ' 2 הכוללת יכולת הקרנת הסמארטפון בצג הראשי, לוח מחוונים דיגיטלי HD לנהג ותצוגה עלית בין היתר. עוד היא כוללת בציוד התקני בקרת אקלים, חימום למושבים, הנעה ללא מפתח ועוד. לפריוס 7 כריות אוויר, בקרות בלימה, יציבות ומשיכה.

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס: "הדור החדש של הפריוס מציע חבילה שלמה ואטרקטיבית מאי פעם, הכוללת לא רק חסכון יוצא דופן וטכנולוגיה מתקדמת שהפכו כבר שם נרדף לפריוס, אלא גם חווית נהיגה מהנה, ביצועים מצוינים ועיצוב ספורטיבי ומעודכן... אנו מעריכים כי עד סוף השנה ימכרו בישראל למעלה מ-1,000 מכוניות פריוס מהדגם החדש ולמעלה מ- 7,000 מכוניות ממגוון הדגמים ההיברידיים של טויוטה".

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully