וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: מכוניות לאדה חוזרות לישראל

15.5.2016 / 18:00

קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן ודאצ'יה לישראל תחזיר לארץ את מכוניות לאדה הרוסיות כמותג 'לואו-קוסט' נוסף. אולמות תצוגה חדשים ימתינו למכוניות החדשות

לאדה. AP
מכוניות לאדה, ולצידן ראש ממשלת רוסיה, דמיטרי מדבדב/AP

כמעט שני עשורים מאז חדל הייבוא, מכוניות לאדה הרוסיות חוזרות לישראל. את הקאמבק בשוק המקומי יעשה המותג תחת כנפי קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן ודאצ'יה לישראל בזכות שיתוף הפעולה העמוק שבין היצרנית הרוסית לקונצרן רנו-ניסאן. בקרסו טרם הוחלט אילו מכוניות עולות לישראל, בעיקר לנוכח דרישות תקן יורו 6 המחמיר, אך מציינים כי המותג יתנהל באופן עצמאי, עם אולמות תצוגה ייעודיים.

היצע לאדה בחו"ל כולל נכון לרגע זה 7 מכוניות: גרנטה, קלינה, פריאורה, ווסטה, אקס-ריי, לארגוס וה-4X4 (ניבה בגרסה מודרנית). אולם המודרניות בניהן שנראות רלוונטיות הנן הווסטה - מכונית סדאן (4 דלתות) בממדים בינוניים (אורך 441 ס"מ, בסיס גלגלים של 263 ס"מ) ולה מנוע 1.6 ליטר בנזין עם 106 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית. המכונית השניה היא האקס-ריי, סופרמיני שאורכה 416 ס"מ ובסיס גלגליה 259 ס"מ ולה מנועי 1.6 ליטר עם 106 ו-110 כ"ס וכן מנוע 1.8 ליטר עם 122 כ"ס. המכונית השלישית הנה הלארגוס, שזו למעשה גרסה זהה כמעט לגמרי לדאצ'יה לוגאן MCV.

כאמור, נכון לרגע זה טרם נקבע אילו מכוניות ישווקו בישראל, אך ניכר כי קרסו מוטורס מעוניינת לשלוט בפלח המכוניות הזולות בישראל יחד עם דאצ'יה וכעת גם עם לאדה.

לאדה קונספט. AP
גם קונספטים לרכב חשמלי היו ללאדה/AP
  • עוד באותו נושא:
  • לאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully