וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קלאבמן החדשה בישראל. המחיר, החל מ-215 אלף שקל

21.3.2016 / 16:16

דלק מוטורס, יבואנית מכוניות מיני לישראל משיקה את הגרסה הכי שימושית בהיצע החברה - קלאבמן. היא ארוכה, רחבה ומרווחת מאוד ומתאימה לשימוש המשפחה הסטייליסטית

מיני קלאבמן. אתר יצרן
מיני קלאבמן החדשה בישראל/אתר יצרן

הגרסה הארוכה והשימושית ביותר של מיני, הגיע לישראל בדור חדש. מיני קלאבמן החדשה נחשפה לעולם ביוני אשתקד והיא, כצפוי, מבטיחה להשתדרג בכל היבט לעומת הדור היוצא. הקלאבמן ארוכה ב-27 ס"מ, רחבה ב-9 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה גדול ב-10 ס"מ לעומת דגם 5 הדלתות ה"רגיל" והממדים הללו לא רק מתורגמים לתא נוסעים מרווח בהרבה מהמקובל בקרב מכוניות מיני, אלא גם מעלה את נפח תא המטען לכדי 360 ליטר ועד ל-1,250 ליטר בעת קיפול המושבים האחוריים.

מבחינת העיצוב הפנימי, שהנו חשוב לא פחות מזה החיצוני שכה מאפיין את מכוניות החברה, ב.מ.וו בעלת הבית דאגו לשמור על עיצובה של הקבינה המקורית, עם לוח המחוונים העגול הגדול וכעת ישנו גם צג בגודל 6.5 אינץ' למערכת המולטימדיה במרכז הדשבורד, בנוסף לקונסולה בין המושבים, בלם חניה חשמלי, מחזיקי כוסות וגימור שחור מבריק.

מיני קלאבמן. אתר יצרן
מיני קלאבמן/אתר יצרן

מבחינת ההינע, הקלאבמן מוצעת עם שני מנועים שמהווים את ההבדל בין הגרסאות. גרסת הקופר חמושה במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר מוגדש שמפיק 136 כ"ס ב-4,400 סל"ד וכן 22.4 קג"מ כבר מ-1,250 סל"ד. עם תיבה אוטומטית שלה 6 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 אורכת 9.1 שניות, המהירות המרבית תעצור אתכם ב-205 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על מעט יותר מ-19 קילומטרים לליטר.

לעומתה, גרסת הקופר S יוצרת משיכה ברורה לעבר הביצועים כשזו מצוידת במנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר מוגדש שמפיק 192 כ"ס ב-5,000 סל"ד וכן 28.6 קג"מ גם כן כבר מ-1,250 סל"ד. כאן מוצעת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, כך שזמן ההאצה ל-100 קמ"ש יארוך 7.1 שניות, המהירות המרבית תעמוד על 228 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-17 קילומטרים לכל ליטר בנזין. שתי הגרסאות מעבירות את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיני קלאבמן. אתר יצרן
העיצוב הפנימי נשמר, האיכות עלתה/אתר יצרן

בסעיף אבזור הבטיחות, כל דגמי הקלאבמן יציעו שש כריות אוויר, חגורות בטיחות מלאות בכל המושבים, עוגני איזופיקס להתקנת מושבי בטיחות לילדים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד. רשימת האבזור המפנק תכלול בעיקר בקרת אקלים מפוצלת גם למושב האחורי, הנעה ללא מפתח, חישנים למגבים והאורות, חישוקים קלים, נורות לד ועוד. בנוסף, ניתן לבצע ברכב מגוון התאמות אישיות בתשלום נוסף.

מבחינת המחירים, המיני קלאבמן החדשה פונה אל שכבת הלקוחות האמידה יותר בארץ כאשר גרסת הקופר תעלה 215,000 שקל ואילו גרסת הקופר S החזקה תעלה 260,000 שקל.

עוד על מיני בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully