וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה: סוזוקי סלריו החדשה בישראל. החל מ-59 אלף שקל

11.4.2016 / 10:30

סוזוקי משיקה בישראל מכונית סופר מיני חדשה שתחליף את האלטו והספלאש יחד. הממדים גדלו, המרווח יעיל, מנוע 1.0 ליטר עם 68 כ"ס והמחיר החל מ-58,990 לידנית שקל ועד 65,990 שקל לאוטומטית

צילום: קובי ליאני

מסיבת עיתונאים להשקת סוזוקי סלריו בישראל. קובי ליאני
סוזוקי סלריו - סופר מיני יעילה וזולה/קובי ליאני

התחדשות בסוזוקי - נפרדים מהאלטו והספלאש ומחליפית את שתיהן יחד במכונית חדשה העונה לשם סלריו. הסלריו הנה מכונית מיני חדשה של היצרנית היפנית אשר מנסה לפנות טוב יותר ללקוחות המחפשים מכונית בעלת ממדים צנועים, אך מעוניינים למקסם את השימושיות של רכב זה. אורכה של הסלריו החדשה הוא 360 ס"מ, רוחבה 160 ס"מ וגבהה 154 ס"מ, כך שבהחלט מדובר במכונית קטנה יחסית. לפי מכשירי תנועה היבואנית, הסלריו משחקת בשוק שגודלו מעל ל-28 אלף יחידות בשנה.

למרות זאת, בזכות בסיס גללגים של 242.5 ס"מ וגלגלים שנדחקים אל קצות הגוף, סוזוקי סלריו החדשה מציעה תא נוסיעם מרווח לשימושם של ארבעה מבוגרים. תא המטען גדול יחסית לקבוצה עם 254 ליטר בנפח. מבחינת האבזור, הסלריו שומרת על מינימליזם בכל הקשור לפינוקים, עם מערכת מיזוג מכאנית ומערכת שמע בסיסית (לא מולטימדיה) עם שקע USB וחיבור בלו-טות'. אולם ברמת הבטיחות, היבואנית בחרה שלא לעשות פשרות והמכונית הקטנה מצוידת ב-6 כריות אוויר, בקרות ייציבות, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים ואף מערכת מובילאיי כסטנדרט ברכב.

מסיבת עיתונאים להשקת סוזוקי סלריו בישראל. קובי ליאני
מסיבת עיתונאים להשקת סוזוקי סלריו בישראל/קובי ליאני

בחזית הסלריו נמצא מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר אשר מציע נתונים צנועים למדי - 68 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 9.1 קג"מ ששיאו זמין ב-3,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה ידנית וגם לאוטומטית רובוטית עם מצמד יחיד ועם 5 הילוכים וסוזוקי מצהירים כי מדובר במנוע שמפיק נתוני צריכת דלק נמוכים במיוחד - 27 קילומטרים לליטר בנסיעה בינעירונית ופליטה של 99 גרם CO2 לקילומטר.

סוזוקי סלריו תשווק בישראל ברמת גימור יחידה - GLX ומחירה יעמדו על 58,990 שקל לגרסה עם תיבה ידנית ו-65,990 שקל לגרסה האוטומטית ובכך מדובר במכונית המיני האוטומטית הזולה בישראל.


עוד על סוזוקי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully