וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט תנסה להפגש עם בכירי טויוטה, פולקסווגן ופורד. מיזוג מתבשל?

18.4.2016 / 7:37

יו"ר פיאט-קרייזלר מרקיונה אומר שהדלת עוד לא נסגרה על מיזוג אפשרי עם אחת מיצרניות הרכב הגדולות. על הפרק - טויוטה ופורד. גם פולקסווגן בתמונה

סרג'יו מרקיונה, מנכ"ל פיאט-קרייזלר. AP
יו"ר פיאט-קרייזלר סרגי'ו מרקיונה. הכול פתוח, לכאורה/AP

קבוצת פיאט-קרייזלר ממשיכה לחפש שותפים למיזוג. כלי התקשורת ברומא מדווחים כי יו"ר הקונצרן סרג'יו מרקיונה ובכיריו ינסו לפנות אל טויוטה, פורד וכן אל קונצרן פולקסווגן. המועמדות החדשות נכנסו לתמונה לאחר שהמשא והמתן עם ג'נרל מוטורס והנשיאה מארי בארה כשלו לפני מספר חודשים. האם מכאן תגיע הברית עליה מפנטז האיטלקי?

"הדלת מעולם לא נסגרה", אומר מרקיונה. "הצורך לחיזוק המותגים ואיחוד היקפי נשאר כפי שהיה - זה לא משהו שיעלם", מוסיף היו"ר במסגרת מסיבת עתונאים שנערכה ביום שישי האחרון באמסטרדם. בהמשך לדבריו, סיפרו בכירים בפיאט כי מי שינהל את ההתקשרות עם המועמדות הפוטנציאליות יהיה מרקיונה, וזאת על אף שכהונתו עתידה להסתיים ב-2018. לאחר מכן, כך העיר בהערת שולים לשאלת עתונאים, תהיה זו "בעיה של מישהו אחר".

לא רק טויוטה, פורד ו-VW הגיעו לסבב שיחות עם מרקיונה, מתברר איפוא שלפני כמה חודשים נעשה פניה דיסקרטית ליצרניות הרכב הדרום קוריאניות יונדאי-קיה, אולם לדבריו של היו"ר: "הקוריאנים לא מתחתנים".

במסגרת מסיבת העתונאים, התייחס מרקיונה גם למצבה של קבוצת הפורמולה 1 של פרארי, בבעלות פיאט. מרקיונה אמר שההישגים בעונת 2015 היו מכובדים - מקום שני באליפות היצרנים ו-16 הופעות על הפודיום, אך בו בעת התחייב כי הקבוצה חייבת להשתפר בהרבה בעונה הנוכחית. "העונה הקודמת הייתה צעד בכוון הנכון, אבל אנחנו לא שבעי רצון מהתוצאות, במיוחד לאור גיוסו של אלוף העולם 4 פעמים סבסטיאן פטל".

לקריאה נוספת בנושא:
פיאט 500 החדשה במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully