וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי GTC4 לוסו החדשה הגיעה לישראל

18.4.2016 / 11:11

אוטואיטליה החלה לשווק את מחליפת פרארי FF, ה-GTC4 לוסו, עם מנוע V12, הנעה כפולה, 4 מושבים ומהירות מרבית של 335 קמ"ש

אתר יצרן

יבואנית דגמי פרארי-מזרטי לישראל 'אוטואיטליה' הכריזה היום (שני) על התחלת שיווקה של יורשת פרארי FF, ה-GTC4 לוסו. המכונית הוצגה לאחרונה רשמית בתערוכת הרכב בז'נבה והיא נחשבת לפרארי ה"שימושית" ביותר בהיצע הדגמים עם הנעה כפולה, שלוש דלתות ו-4 מושבים אמיתיים.

ה-GTC4 לוסו מרווחת מקודמתה, מעוצבת בסגנון מרכב שוטינג ברייק וחזקה ממנה בשיעור קל. ברכב מותקן מנוע V12 מרכזי-קדמי בנפח 6.3 ל' המפיק 690 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-70 קג"מ המושגים מטווח של 5,750 סל"ד. אל המנוע מחוברת תיבת הילוכים אוטומטית תחרותית 7 מהירויות עם מנופים מגלגל הההגה המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ועד 335 קמ"ש מרביים.

במידותיה, ה-GTC4 גדלה ל-4.92 מ' באורך ובסיס הגלגלים שלה התייצב על 3 מ'. עיצוב הפנים שודרג בהתאם לדגמים המודרניים של פרארי, (ה-FF יצאה לפני 5 שנים כאמור), כך שהיא מיישרת קו לכל הקישורים בטלפונים החכמים דרך צג ראשי בגודל 10.2 אינטש, לרבות חיבורים לבלוטות', והתאמה לאפל קאר פליי ועוד. לדברי פרארי, לקוחות ה-FF נוסעים מרחק ממוצע הגדול ב-3,000 ק"מ בהשוואה לדגמי פרארים אחרים ולכן קיבלה דגשים גם בהיבטים נוספים.

מערכת ההנעה הכפולה ב-GTC4 היא פיתוח על בסיס הבקרה שקיימת אצל ה-F12 ברלינטה במהדורת TDF, תוך שינויים למערכת הנהיגה הסלקטיבית שנתפרה להתמודדות במגוון תנאי נהיגה (שלג, כביש חלקלק ועוד).

דני איטליאנו, מנכ"ל פרארי מזראטי ציין: "אנו משיקים את מחליפתה של הפרארי FF, הרכב המשפחתי והשימושי ביותר בהיצע רכבי הספורט של פרארי. ה-Lusso 4GTC, מציגה את שיא הטכנולוגיה ועיצוב חדיש ומשודרג מקודמתה. עוד בטרם השקת הרכב בישראל נרשמה התעניינות ממס' לקוחות ואנו במו"מ עם מס' לקוחות פוטנציאליים. אין ספק שיחד עם הגעתה של הפרארי 488 GTB לפני כחודשיים, והגעתה הצפויה של המזראטי לבנטה בחודשים הקרובים אנו נכנסים לסגמנטים חדשים ומאתגרים ומרחיבים את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו".

את ה-GTC4 לוסו תוכלו לרכוש בישראל בהזמנה מיוחדת, בתמורה ל-2.65 מיליון שקלים. בהצלחה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

פרארי GTC4 לוסו. יצרן, ניר בן טובים
פרארי GTC4 לוסו/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully