וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול כייף לילדים חולי סרטן, עם מתנדבי לנד-רובר

22.4.2016 / 7:59

מזה ארבע שנים מתגייסים ג'יפאים פרטיים לקחת לטיול שטח את ילדי ארגון 'זיכרון מנחם', ולאפשר להם להתנתק לכמה שעות מהמאבק העיקש במחלתם. התנדבות במיטבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול לנד רובר למען חולי סרטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 1990 נפטר הנער מנחם ארנטל לאחר מאבק של למעלה מ-14 שנה במחלת הסרטן - הוא בכלל לא ידע שזכרו יאפשר לנערים השותפים לגורלו, לצאת ליום כייף בצפון הארץ. טיול השטח היה שיאו של מחנה קיץ בן שלושה ימים, אותו עורכת עמותת 'זיכרון מנחם' לקראת חג הפסח. כמאה ילדים השתתפו במחנה הקיץ וטיול השטח לקח אותם בנהיגה אתגרית מצפון הכנרת אל מושב 'רמות' דרך בני יהודה הישנה, נחל סמק, וציר ההטעיה הסורי. במהלך הטיול קיבלו הסברים על האזור, נהנו משעשועי מים וסעדו את ארוחת הצהריים בשטח. לטיול התנדבו 38 לקוחות שגויסו על ידי חברת 'המזרח', ועוד שבעה רכבי שטח של משמר הגבול.

הגורל רצה שמירי וחיים ארנטל, הוריו של מנחם, ירכשו ניסיון רב בטיפול בילדים חולי בסרטן, מיטיבים להבין את שעוברת משפחה המתמודדת עם הנורא מכל. סמוך לפטירת בנם הקימו חיים ומירי את 'זיכרון מנחם', אליהם הצטרפו רבים וטובים. בשנות העשייה האינטנסיבית, צברו אנשי זכרון מנחם ניסיון עשיר נוסף, אשר לא יסולא בפז.

אמר חיים ארנטל יו"ר עמותת 'זיכרון מנחם': " משנה לשנה אנחנו מתרגשים יותר ויותר, עשרות חברי המועדון הנפלא הזה, עוזבים ומוותרים מרצונם על יום עבודה, באים עם רכביהם מכל קצוות הארץ, לעשות טוב לילדים שגורלם לא שפר עליהם. הם מגיעים עם אנרגיות חיוביות שמלוות את הלוחמים הצעירים בהמשך מאבקם לחיים. תודה מיוחדת לרמי וקסמן מחברת 'המזרח' המארגן את היום הנפלא; אנו מאחלים לכם שתהיו תמיד בצד הנותן"

פעילות 'זיכרון מנחם' נעשית 365 יום בשנה, מסביב לשעון במסירות ובאהבה. השירות ניתן לכלל תושבי המדינה ללא הבדל דת ומין, ובהיקף ארצי. שיתוף הפעולה עם 'לנד רובר' מאפשר להעניק לילדים חוויה ייחודית המנתקת אותם מקשיי המאבק במחלה, ומחברת אותם לשורשים ישראליים. זוהי מצווה של ממש, שהפכה למסורת אביבית.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully