וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול מירוצי ראלי קרוס יוקם בבקעת הירדן

24.4.2016 / 8:05

פריחה בספורט המוטורי בישראל - זמן קצר לאחר אישור מסלול המוטוקרוס בוינגייט וחשיפת מסלול הונדה בחדרה, יוקם מסלול למירוצי ראלי קרוס נוסף בבקעת הירדן. מה עם מסלול אספלט?

מסלול מירוצים ראלי קרוס יוקם על ידי קרוס קאונטרי בבקעת הירדן. איור, קרוס קאונטרי, מערכת וואלה! NEWS
איור המסלול המוצע בבקעת הירדן/מערכת וואלה! NEWS, איור, קרוס קאונטרי

בשורה משמחת נוספת לחובבי הספורט המוטורי בישראל - מסלול ראלי קרוס חדש ורשמי יוקם בבקעת הירדן. המירוץ הראשון, כבר בחודש מאי, יערך כשלושה עשורים לאחר שנסגר מסלול הראלי קרוס באשדוד.

המסלול החדש יוקם בשיתוף בין חברת 'קרוס קאונטרי' למועצה האיזורית של בקעת הירדן ואלה תומכים בהקמת פארק מוטורי על שטח של 900 דונם. המסלול הינו מסלול עפר באורך 1200 מטר וברוחב של 15 עד 30 מטר והוא מיועד למירוצי ראלי קרוס בו מספר כלי רכב יתחרו זה נגד זה במתחם סגור. כלי הרכב המשתתפים יחולקו לקטגוריות מגוונות שיכללו בעיקר הנעה כפולה והנעה 2x4, רכבי באחה, רכבי שטח קלים, באגים, טרקטורוני סייד-ביי-סייד וטרקטורונים. המסלול יאושר כקבוע ויאפשר קיום ימי אימון ומירוצים מוסדרים.

משרד הספורט עצמו נרתם למאמץ ותרם מצדו סכום של 100,000 שקל לסיוע בהקמת המקום ושאר תקציב ההקמה יגיע מחברת קרוס קאונטרי. המירוץ הראשון יתקיים כבר ב-27-28 במאי ואל המקום תתאפשר גישת צופים וקהל אשר בשלב ראשוני יוכלו לשבת על רמפה משופעת, עד אשר תוקם במקום טריבונה.

בקרוס קאונטרי מקווים שהקמת מסלול הראלי קרוס החדש תפיח רוח חדשה במפרשי הספורט המוטורי בישראל וזו תגרום להופעה של מתחרים רבים וכמובן גם צופים שיגיעו למסלול החדש. מקרוס קאונטרי נמסר כי הכוונה היא שלאחר הקמת המסלול וקבלת כל האישורים הנחוצים, יוקם גם מסלול אספלט למירוצי מיאוץ (דראג) במתחם זה. ומה לגבי מסלול אספלט מפותל? אנו עדיין ממתינים לחדשות בעניין זה מעבר להצהרות והמכרזים השונים.

אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בהקמת המסלול ובסיקור המירוצים שיערכו במסלול זה ובישראל בכלל.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully