וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: פולקסווגן אמארוק החדש

4.5.2016 / 8:08

הטנדר פולקסווגן אמארוק מתעדכן במנוע ששה צילינדרים מחוזק, מלטש את חלל הפנים ומתהדר במראה יוקרתי מבעבר. בארץ בשנה הבאה

פולקסוגן אמארוק 2017. אתר יצרן
פולקסווגן אמארוק החדש, יותר מהכול, בעיצוב מחודש/אתר יצרן

ימים אחדים אחרי ששחררה איורים רשמיים, מציגה חטיבת המסחריות של פולקסווגן את הטנדר אמארוק לשנת 2017. החידושים העיקריים אינם דווקא במראה החיצוני אלא חבויים תחת המעטה הגבוה שם תמצאו יחידת כוח משודרגת ושורה של שיפורים שיהפכו את חווית הנהיגה בו למלוטשת מהדגם שלפני מתיחת הפנים.

במרכז מתיחת הפנים נמצא מנוע V6 טורבו-דיזל TDI בנפח 3.0 ל', שכויל מחדש להעניק לנהג גמישות רחבה יותר על רצועת הסל"ד. מנוע זה סוחט 221 כ"ס ו-52 קג"מ המושגים מטווח של 1,500 סל"ד בלבד. הוא משודך לתיבת הילוכים 8 מהירויות אוטומטית, ועל פי פרסומי פולקסווגן הוא צורך ליטר סולר בכל 13.5 ק"מ ופולט כ-199 גק"מ לאוויר.

בפולקסווגן מוסיפים שמנוע ה-V6 תורם משמעותית להפחתת הרעש בתא הנוסעים ולנהיגה שקטה יותר. בד בבד, בחברה השקיעו גם בבידוד הרעשים, בנוחות הנסיעה, ההגה כויל מחדש לתגובה חדה יותר, וכן עדכנו חלק ממערכות הפנים כדי לשפר את חווית המשתמש (אם כי כאן מדובר בחבילה מוגבלת למדיי בהתאם לנדרש בקטגוריה הזו).

הפערים הויזואלים בינו לבין האמארוק מ-2011, ניכרים בשיבוץ נורות LED חדשות, פגושים שונים, וחישוקי 17 אינטש. תוספת מעניינת באמארוק ל-2017 היא התאמת מערכת מניעת התנגשות במהירות עירונית לדגמים הבכירים בהיצע.

שוק הטנדרים הגלובלי ניעור מתרדמת בתקופה האחרונה ולאמרוק לא יהיו חיים קלים, עם חידושו של מיצובישי L200 (טרייטון), איסוזו די-מקס וכן טויטה היי-לקס המודרני. לכך גם מצטרפת הכרזת פיג'ו-סיטרואן על טנדר צרפתי, יורש רוחני ל-504 פיק-אפ המיתולוגי וכן מרצדס שהחלה לבחון לאחרונה פיק-אפ מפואר בשם GLT על כבישי אירופה שחולק מכלוליו עם ניסאן נווארה.

מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי עד היום נמסרו 250 יחידות מדגמי אמארוק בארץ. הדגם המחודש יגיע לחופינו ברבעון הראשון של שנת 2017.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully