וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש בזירה: רנו קדג'אר, רכב פנאי משפחתי

9.5.2016 / 12:51

רנו קדג'אר ישווק בישראל עם מספר רמות אבזור, מנוע בנזין 1.2 ל' טורבו, מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל במחיר אטרקטיבי ותיבות הילוכים דו מצמדיות. המחירים, החל ב-140 אלף שקלים

אתר יצרן

אל הפלח החם ביותר בענף הרכב בישראל, הנשלט באופן דומיננטי על ידי היפנים והדרום קוריאנים, מצטרפת כעת יבואנית רנו 'קרסו מוטורס' עם רכב פנאי משפחתי בגודל מלא - רנו קדג'אר (KADJAR). הקרוסאובר החדש המגיע אלינו מקו הייצור בספרד נחשף היום (שני) בארץ באירוע שנערך באולם התצוגה החדיש של רנו-ניסאן בפתח תקווה (סגולה).

הקדג'אר מבוסס ברובו על שלדת אחיו התאום ניסאן קשקאי, ועל כן גם חולק עימו את מידותיו; הוא מציע אורך של 4.49 מ', רוחבו 1.83 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.67 מ', גובהו של הרכב כ-1.59 מ' ומשקלו כ-1.5 טון. הוא ימוצב מעל רנו קפצ'ור ובעתיד הרחוק יחבור אליו גם רנו קוליאוס שבהיררכיה של רנו מותאם ל-7 מושבים (ומקביל לניסאן אקס-טרייל).

עיצובו של הקדג'אר מושפע רבות מהנוסח המקורי של הקליאו ואלמנטים רבים בו קיבלו דגשים ב-2016, החל ביחידות התאורה בסגנון ה"נמר" עם חתימת LED ועד לקו המותניים והפגושים בשני צדדיו. רנו תשווק את הקדג'אר עם שפע התאמות על פי בחירת הלקוח כשבין היתר אפשר להזמינו עם מיגוני צד דקורטיביים, מיגוני שמש פנימיים, צידנית מקוררת, מצלמת תיעוד נהיגה ועוד.

סגל המנועים של קדג'אר מורכב מיחידת ה-1.2 ל' טורבו ובנזין וה-1.5 ל' טורבו-דיזל. גרסת הבנזין מחלצת 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20 קג"מ הזמינים מטווח של 2,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות, המאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-10.7 ש'. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה היא 17 ק"מ לליטר. גרסת הדיזל, שעשויה לתת לדגם הבנזין חיזוק משמעותי בסדרה זו, מפיקה 110 כ"ס, ו-25.5 קג"מ מ-1,700 סל"ד. היא מחוברת לתיבת הילוכים דו מצמדית 6 מהירויות ומניבה צריכת דלק ממוצעת של 25 ק"מ לליטר בתנאי מעבדת יצרן.

רנו קדג'אר. ניר בן טובים
בקרת מדיה R-לינק דור 2, לראשונה בדגמי החברה בישראל עם תמיכה מלאה בעברית/ניר בן טובים

את קדג'אר ניתן לרכוש בישראל ב-4 רמות מפרט שונות, ובמחירים שיחלו ב-139,900 שקלים לגרסת הבנזין 1.2 ל' טורבו. הדגם הבסיסי בהיצע הוא ה-LIFE שמגיע נטול בקרת מדיה מתקדמת אך כולל בלוטות' מקורי, מערכת שמע עם 4 רמקולים, כניסות USB ו-AUX, מזגן, בקרת שיוט וחישוקי 17 אינטש. דגם ה-ZEN, ב-145 אלף שקלים, מוסיף את בקרת רנו R-לינק 2 (לראשונה בישראל) עם צג מגע ראשי 7 אינטש ותמיכה מלאה בעברית במגוון רחב של אפליקציות, לוח מחוונים עם תאורה משתנה, בקרת אקלים מפוצלת, כרטיס מפתח חכם (הנעה ללא מפתח) ומערכות הגנה בהן בקרת סטיה מנתיב, התראה על שטח מת במראות הצד, חיישני חניה היקפיים, זיהוי תמרורים ועוד. מעליו, דגם הדינמיק, ב-148,990 שקלים שמוסיף גג-פנורמי וקישוטים ובקצה ההיצע, גרסת ה-INTENSE לה חישוקי 19 אינטש ומושבים עם ריפוד משולב עור, ב-153 אלף שקלים. גרסת הדיזל, תחל ב-145 אלף שקלים ועד 158 אלף שקלים לגרסה הבכירה במשפחה.

בקרסו מוטרוס מציינים תקופת פריחה ב-4 מותגי היבואן ורנו בפרט, וכן מתגאים שנבחרו על ידי רנו העולמית ליבואן המצטיין של השנה. ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל: "ה KADJAR יהווה שחקן משמעותי בשוק הקרוסאוברים הישראלי בעיקר הודות לעיצוב המרהיב, המנועים החסכוניים והמערכות המתקדמות. אין לנו ספק שפעילות רנו בישראל זוכה לחיזוק משמעותי עם רכב עוצמתי בקטגוריה הצומחת ביותר בישראל".

ביבואנית לא ממהרים לחזות כמה יחידות תמכרנה בשנה בשל היקף האספקה שמגיע לישראל, אך מביעים אמון רב בקדג'אר וביכולתו להתחרות במובילי הקבוצה בזכות עדיפות במכלוליו הטכנולוגיים (מנוע-גיר-שלדה). מנכ"ל קרסו מוטורס, איציק וויץ, אף מוסיך לכך ואומר כיום פחתה הביקורת כלפי איכותן של המכוניות, שכן אלה "מפגינות אמינות גבוהה".

מבחן לרנו קדג'אר החדש תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully