וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי יוון: הצלחה לצוות "פנגו" הישראלי - מקום שני

19.5.2016 / 11:02

דני פרל ואיתי מולדבסקי רכבו על פולריס 1000 פוקס אדישן והעפילו למקום השני בסיום התחרות. "דאגנו לשמור על קצב טוב בשבילים המהירים ולנהוג במשנה זהירות באיזורים הקשים"

צילום מסך

ראלי יוון ידוע כאחד ממסלולי העפר הקשים ביותר בסבב העולמי. מומלץ להקדיש כמה דקות של צפיה בסרטונים ביוטיוב כדי לקבל המחשה עד כמה מאתגרים הסטייג'ים היוונים ועד כמה בוגדנית הדרך אל הפודיום עלולה להיות, ואילו קשיים היא מערימה על הנהגים, הרוכבים והצוותים הטכניים שצריכים לטפל בנזקים המסובכים שנגרמים למכלולים.

בשל כך, ובעיקר בזכות היכולת, זו גאווה גדולה לראות צוות ישראלי שהגיע קרוב קרוב לזכות בתחרות. במהלך הראלי האחרון, שנמתח על פני 1,500 קילומטרים באיזור EVIA העפילו הנהג דני פרל והנווט המנוסה איתי מולדבסקי למקום השני בקטגוריה שלהם (באגי) על גבי פולאריס 1000 "פוקס אדישן" שהוכן במיוחד למירוץ על ידי "פולריס ניצני עוז".

דני פרל, צוות פנגו+: "דאגנו לשמור על קצב טוב בשבילים המהירים ולנהוג במשנה זהירות באיזורים הקשים. איתי מולדבסקי הנווט לצידי ניהל את לוח הזמנים ביד רמה ותכנן את אסטרטגיית המרוץ באופן מחושב ומדויק, אשר הובילה אותנו למקום השני".

המירוץ עצמו היה רצוף דרמות ומתח. פרל ומולדבסקי נאבקו מול רייזרים אחרים ודגמי ימאהה שהגיעו עם צוותים מורכבים ומנוסים. בעיות טכניות העיבו על המתחרים שחלקם נאלצו לפרוש, כך שצמד הישראלים ניסו להדביק את הפער מהיינץ קיניגדנר (בעליו של מפעל KTM באוסטריה בין היתר) ואלוף העולם מספר פעמים, אך סיימו כאמור לבסוף כסגניו.

"אנו מבקשים להודות לנותני החסות חברת פנגו+ נותנת החסות העיקרית, פולריס ניצני עוז, חברת מוטוספורט, מובילי רותם וגרון סנטר, שבלעדם לא יכולנו לצאת למרוץ זה", כך סיכם דני פרל את המירוץ.

מה חדש בספורט המוטורי:
מסלול מירוצי ראלי קרוס יוקם בירדן
חדרה: מסלול רכיבה מקצועי של הונדה

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי
  • יוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully