וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת הקרובה: אירוע ספורט מוטורי ענק בבקעת הירדן

26.5.2016 / 14:22

האירוע יחנוך את מסלול ה-Rallycross - Flat Track שהוכשר למכוניות, אופנועים וטרקטורונים. מופעי אקסטרים יתקיימו לקהל הרחב, שמוזמן להגיע ביום שבת

ראלי ירדן 2008. ירון אדרי
מכוניות ראלי יתחרו על המסלול בבקעת הירדן/ירון אדרי

זמן קצר לאחר ההכרזה על סלילת מסלול ראלי בבקעת הירדן, האירוע הראשון כבר מוכן לצאת לדרך ביום שבת הקרוב, ה-28.5.16. במסגרת ההפנינג המוטורי, בתמיכת המועצה האיזורית בקעת הירדן, יתקיימו מירוצי ראלי-קרוס מקצועיים על מסלול ה-Rallycross - Flat Track החדש למכוניות ראלי, שהוכשר גם עבור אופנועי שטח וטרקטורונים.

בכפוף ללוח הזמנים, הנהגים שלוקחים חלק בתחרויות יגיעו בשעה 6:00 בבוקר כדי לעבור על המנהלות, ולאחריהן לבדוק את כלי הרכב ואמצעי הבטיחות. מרשלים יעברו תדרוך בהמשך, וכלי התקשורת שהוזמנו לצלם את האירוע יגיעו בשעה 7:45 לתדרוך שלהם. הרכב הראשון, יזנק בשעה 8:00 בבוקר.

האירוע המרכז לקהל הרחב, יחל בשעה 11:00 בבוקר עם מקצי אימונים של המכוניות, מקצי דירוג ותחרויות שתמשכנה עד שעה 15:00 בצהריים. זו מורכבת מהשתתפות רוכבי שטח, נהגי ראלי ספרינט וכן מידי פעם יהיו מופעי אקסטרים לקהל, בהם נהיגה ברכבי שטח ומפלצות עבירות (מתחרות ביניהן בארץ במסגרות סדרתיות).

מסלול המירוצים הוקם על פני 1200 מטרים, (ראלי-קרוס מוגבל בהיקפו), אך על פי תיאורי המארגנים הינו רצוף פיתולים מסובכים שעמידו את ריכוז הנהגים והרוכבים במבחן קשה .המסלול ממוקם בסמיכות לאנדרטת בקעת הירדן בקרבת מושב פצאל. למנווטים ב-WAZE, יש להכנס לכתובת כאן.

מידע מלא למתחרים אפשר למצוא כאן

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully