וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדרים חדשים: פיאט פולבאק הגיע לישראל

18.9.2016 / 9:53

סמל"ת החלה לשווק את הטנדר פיאט פולבאק עם צמד רמות אבזור, הנעה כפולה ומנוע טורבו דיזל. המחירים, החל ב-229,900 שקלים

פיאט פולבאק. יצרן, ניר בן טובים
פיאט פולבאק, עכשיו בישראל/ניר בן טובים, יצרן

אל ביצת הטנדרים המקומית בישראל, מצטרף בימים אלו רכב העבודה החדש פיאט פולבאק, כך הכריזה היום (ראשון) היבואנית לישראל סמל"ת. הפולבאק יימכר בארץ עם שתי רמות מפרט, מנוע טורבו דיזל, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית.

הפולבאק הוא תאום מיצובישי טריירטון שנמכר בארץ (או L200), וחולק עימו את רוב המכלולים העיקריים, להוציא את הלוגואים בחזית ומאחור. פיאט-קרייזלר ניסתה לבדל אותו מעט בחיצוניות, אך קל מאוד להבחין בקרבה ביניהם. דגם זה אגב לא נמכר בארה"ב על ידי קרייזלר היות ומותג ג'יפ פרסם השנה על כוונתו להוציא לאור טנדר אמריקני המבוסס על רנגלר בחלקו.

הפולבאק, שאורכו מעל 5 מטרים ובסיס גלגליו 3 מטרים, מצויד במנוע 2.4 ל' טורבו דיזל בתקן יורו 6, עם 181 כ"ס ו-43 קג"מ הזמינים מ-2,500 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 5 מהירויות והנעה כפולה, כאשר הנתונים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות ועד 185 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-15.2 ק"מ לליטר.

רמות האבזור של פולבאק נחלקות בין 'סטייל' הבסיסית 'לפרמיום הבכירה'. בציוד התקני, הוא כולל, מראות צד מתכווננות חשמלית עם חימום, בקרת שיוט עם מגביל מהירות בורר מצבי נהיגת שטח, חישוקי סגסוגת, מערכת שמע הכוללת מסך מגע בגודל 6.1 אינטש, בלוטות', כניסת USB, שליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה ועוד. גרסת הפרמיום, מוסיפה כניסה ללא מפתח, נעילת דפרנציאל אחורי, מערכת מדיה עם וויז מובנה, מושב נהג מתכוונן חשמלית ועוד.

קו ההגנה של פולבאק מורכב מ-7 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, התרעה על סטיה מנתיב, חיישני גשם ואורות, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת נגרר ואפשרות לניתוק כרית האוויר בצד הנוסע.

יוני אב טוב, סמנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמל"ת: "בהמשך להצלחה של פיאט בשוק המסחריות בישראל עם דגמי הדובלו והדוקאטו, אנו גאים להשיק את פיאט FULLBACK אשר יצטרף למגוון דגמי המסחריות של פיאט בישראל. אנו משיקים את ה FULLBACK עם המנוע החזק בקטגוריה, רמת אבזור סטנדרטית העשירה בקטגוריה, יכולות שטח מצוינות, האחריות המקיפה ביותר בקטגוריה (שנתיים מלאות + שנתיים קו הינע). אנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי גם בסגמנט הזה".

המחירים לפולבאק בישראל יחלו ב-229,900 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
פיאט טיפו החדשה במבחן דרכים
פיאט 500 המעודכנת במבחן. נראית טוב, לגילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully