וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על קורבטים? מועדון החמש מזמין אתכם לחגיגה

22.9.2016 / 8:06

מועדון החמש יקיים ביום שישי בשעה 16:00 מפגש חגיגי עם מפגן מרשים של דגמי שברולט קורבט מכל השנים, בשיתוף מועדון הקורבט הישראלי ושברולט ישראל. הכניסה חופשית

שברולט קורבט. מועדון החדש, ספק 500
שברולט קורבט/ספק 500, מועדון החדש

מועדון החמש, מועדון שברולט קורבט הישראלי (ICC) ושברולט ישראל (UMI) מזמינים את הציבור הרחב לחגיגה אמריקנית של דגמי שברולט קורבט ביום שישי הקרוב (23.9) החל משעה 16:00 בחניון היכל הספורט ביד אליהו (מנורה מבטחים).

במסגרת האירוע, שאינו כרוך בתשלום (מלבד החניה בחניונים מסביב להיכל או ברחובות הסמוכים), יוצגו שורה של דגמי קורבט קלאסיים משנים עברו, לצד עשרות רכבי אספנות של חברי המועדון. בין הכוכבות שתגענה למפגש, תהיה ה-C2 משנת 1963 שפותחה בהשראת מכונית המירוץ של ביל מיטשל (מעצב העל של GM שחתום גם על קדילאק דה-וויל והקמארו בין היתר), ולצידה תהיה גם הקורבט החדשה - C7 ZO6, שנחשבת למהדורה הקיצונית ביותר של הסדרה בתולדות המותג (650 כ"ס).

במועדון החמש מציינים, כי "בנוסף, ישתתפו באירוע מאות דגמי אספנות של שברולט לדורותיה, אשר בנוסף לדגמי הקורבט והקמארו, יכללו גם עשרות דגמים של פיקאפים נוסטלגיים ודגמים נוספים. כמו כן, באירוע יתקיימו נהיגות מבחן בדגמי שברולט החדשים, וביניהם הספארק החדשה".

עוד בוואלה! רכב:
אגדה צרפתית למכירה: פיג'ו 205 טורבו 16
ביקור במוזאון הרכב האמריקני פטרסן
סקודה חוגגת 120 שנה להווסדה. היינו שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully