וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון מתחדשת: מנוע קטן, שיפור בבטיחות

20.10.2016 / 7:39

סיאט חשפה מתיחת פנים למשפחתית הקומפקטית לאון במסגרתה ציידה את הספרדיה במנוע 1.0 ל' טורבו, אבזור פנים מעודכן, חיזוק במערכות הבטיחות ומראה חיצוני מחודש. בישראל בשנה הבאה

סיאט לאון 2017. אתר יצרן
סיאט לאון המחודשת/אתר יצרן

סיאט הציגה רענון המוגדר במטה היצרן "אמצע חיים" במחזור שיווקה של הלאון הנוכחית שהוצגה ב-2012. זוהי מתיחת הפנים המקיפה של המשפחתית הספרדיה שמגיעה כמה חודשים בעקבות הצגת רכב הפנאי הראשון בתולדות המותג, סיאט אטקה ממנו היא שואבת קמצוץ השראה חיצונית, פנימית וכן לא מעט מערכות בטיחות אקטיביות שעתידות לשרת גם את פולקסווגן גולף המחודשת שתיחשף בנובמבר.

הלאון המחודשת שתצא לכבישים ב-2017 כוללת מערך אופנתי של שיפורים קוסמטיים הבאים לידי ביטוי בפגושים מוגדלים בשני קצותיה, שימוש בתאורת LED מודרנית בבתי התאורה (עיצוב אינטגרלי) וכן בהגדלת היצע הגוונים. לא חלו כל שינויים במידותיה והיא תמשיך להמכר במרכב 3 דלתות, הצ'בק קלאסי ומרכב סטיישן ST כפי שהיה עד כה.

בתא הנוסעים מדווחים הספרדים על בידוד יעיל יותר מרעשים חיצוניים ועליה קלה באיכות הדיפונים. ברמת האבזור, הלאון מקבלת צג ראשי מוגדל ל-8 אינטש במקום 5 אינטש בדגם שלפני מתיחת הפנים עם תאימות לאפל ואנדרויד, וכן עמדת טעינה אלחוטית לטלפונים הסלולרים. שדרוג מהותי יותר נעוץ במערכות הבטיחות; הלאון מאמצת בקרת שיוט אדפטיבית עם ניטור מרחק מכלי רכב לרבות תאוצה, האטה ובלימה במהירות של עד 60 קמ"ש בפקקים. בנוסף לכך, צוידה בחיישנים למניעת פגיעה בהולכי רגל, מצלמת רוורס משודרגת, תאורה אדפטיבית ועוד.

באגף ההינע, הלאון תמשיך עם רוב יחידות הבנזין הקיימות עד 180 כ"ס, אך מרחיבה את המעגל עם מנוע 1.0 ל' TSI בעל הספק מרבי של 115 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית DSG לה 7 מהירויות. גם גרסת דיזל 1.6 ל' חדשה חוברת למשפחה עם הספק דומה. חלק מהגרסאות תוצענה עם מערכת הנעה כפולה (דור חמישי של מצמד הלדקס). בסיאט לא שוכחים את שוחרי הנהיגה הספורטיבית ואומרים כי "הקופרה תגיע בעתיד עם הפתעה משל עצמה".

מכירותיה של הלאון הנוכחית בהחלט משביעות רצון ובחברה מציינים כי 35% מכלל המסירות בעולם הן של דגם הסטיישן. נכון לספטמבר האחרון, נמסרו בישראל על ידי צ'מפיון מוטורס קרוב ל-1,800 דגמי לאון מתחילת שנת 2016. את הדגם המרוענן, נראה אצלנו רק בשנה הבאה.

עוד בוואלה! רכב:
5 טון חימר: כך מייצרים סיאט חדשה מאפס
פול'קסווגן טיגואן החדש במבחן דרכים

סיאט לאון 2017. אתר יצרן
סיאט לאון 2017/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully