וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ב-1 בנובמבר: חובת הדלקת אורות גם ביום בכבישים בינעירוניים

31.10.2016 / 13:33

ממחר, ה-1 בנובמבר חלה חובת הדלקת אורות ביום גם בכבישים ביניערוניים. אי ציות יגבה קנס של 100 שקלים ו-2 נקודות ברשיון הנהיגה

נתיבי איילון, אוגוסט 2015. מגד גוזני
נתיבי איילון, אוגוסט 2015/מגד גוזני

משרד התחבורה הודיע היום (שני) כפי שהוא מקפיד לעשות בכל עונת חורף, כי החל ממחר (1 בנובמבר) חלה חובת הדלקת אורות ביום בכבישים בינעירוניים. הוראה זו חלה על כל סוגי הרכב, והיא תקפה עד לסוף חודש מרץ 2017. אוטובוסים, נהגי מוניות, משאיות ואופנועים יסעו באורות דולקים בשעות היום גם בכבישים עירוניים (על רוכבי דו גלגלי חובה לנסוע באורות דולקים בכל ימות השנה, בכל הכבישים).

משטרת התנועה מגלה בשבוע-שבועיים הראשונים לתחילת החובה מידה מסוימת של הבנה נוכח פרק ההסתגלות הנדרש, אך לאחר מכן היא עשויה לחלק קנסות בגובה של 100 שקלים ולגבות מרשיון הנהיגה שלכם 2 נקודות. עם זאת, במשרד התחבורה מציינים כי בסך הכול מצייתים הנהגים בישראל לחובה ורמת ההיענות גבוהה.

עוד אומרים במשרד התחבורה, כי זה שיגר "חוזר לכל קציני הבטיחות בתעבורה שנועד להזכיר להם את חובתם להכין את כלי הרכב לחורף. קציני הבטיחות נדרשים בין השאר לוודא כי צי הרכב שבאחריותם ביצע בדיקות תקינות של כל מערכות הבטיחות ברכב. בדיקות התקינות בצי הרכב בחברות כוללות בין השאר את מערכת הבלמים, צמיגים, היגוי, תאורה, מגבים, וכן מערכת הפליטה, חימום והפשרת אדים. כלי רכב שלא יבצע את הבדיקה ייאסר לשימוש ונהגו יועמד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully