וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרב בלי חלק עליון: אבארט 124 ספיידר בישראל

29.11.2016 / 14:21

סמל"ת השיקה בישראל את אבארט 124 ספיידר עם מנוע 1.4 ל' טורבו, הנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. המחיר, 299,900 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבארט 124 ספיידר בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יבואנית דגמי מותג הספורט 'אבארט' לישראל, קבוצת סמל"ת הכריזה היום (שלישי) על תחילת שיווקה של אבארט 124 ספיידר, גרסתה הקרבית של הרודסטר הדו-מושבית מאיטליה (שפותחה בשיתוף עם מאזדה במיזם ה-MX5 האחרונה).

אורי להב ,מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אבארט העולמית ממשיכה להתפתח ולהרחיב את מגוון הדגמים המשלבים טכנולוגיה חדשנית, ועיצוב ספורטיבי יוצא דופן תוך שמירה על ערכי המותג החשובים כל כך. אנו שמחים להשיק בישראל את מכונית הספורט אבארט 124 Spider, המייצגת מפגש בין המסורת הספורטיבית של אבארט ועיצוב איטלקי משובח".

לאבארט 124 ספיידר, שמיוצרת ביפן יחד עם המיאטה, מכלולים רבים המשותפים עימה, אולם היא מובחנת בהופעה חיצונית איטלקית למהדרין, המנוע והסמלונים המסורתיים. בחרטום, מנוע 1.4 ל' טורבו 170 כ"ס מולטי-אייר המפיק 170 כ"ס ו-24.5 קג"מ מ-1,700 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה, היא מאיצה את הגלגלים מאחור ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ועד 222 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא 15 ק"מ לליטר. מערכת ההנעה מקבלת תמיכה מדפרנציאל מוגבל החלקה, והמתלים המקוריים ברכב מגיעים מבית 'בילשטיין'.

האבזור של ה-124 ספיידר מורכב ממגוון מאפיינים בחלל הנוסעים, החל במושבי ספורט של רקארו, לוח מחוונים ייחודי של אבארט, דוושות אלומיניום וקונסולה מרכזית עם תפירה אדמדמה. במפרט המורחב בפנים ובחוץ, מערכת פליטה 4 יציאות, פנסי בי-LED, הנעה בכפתור, מערכת מדיה ראשית 7 אינטש, כניסת USB, בקרת שיוט, בקרת אקלים, בלוטות', בקרת שמע עם 9 רמקולים של BOSE, חיישני גשם ותאורה, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

תקרת המכונית (גג בד) נפתחת באופן ידני. אופציה בתשלום היא ערכת פליטה של 'מונזה' עם זרימה חופשית וכן קיט אבארט בגוון אדום למראות הצד, ליפ ספוליר קדמי וכן וו גרירה.

המחיר לאבארט 124 בישראל עומד על ,299,900 שקלים. נהיגה ראשונה ברכב תתפרסם בקרוב בוואלה! רכב.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה באבארט 695 ביפוסטו ואלפא רומיאו 4C

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully