וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו אימפרזה טורבו החדשה - רק בעוד 4 שנים

29.12.2016 / 8:22

סובארו תמשיך להשתמש בפלטפורמה הנוכחית של האימפרזה במסגרת עדכון קל שהדגם יקבל בשנה הבאה. מנוע היברידי, ירד בינתיים מהפרק

מבחן סובארו אימפרזה STI אוגוסט 2014. ניר בן טובים
סובארו אימפרזה טורבו. דגם חדש רק ב-2020?/ניר בן טובים

לסובארו אין תוכניות להציג אימפרזה טורבו STI חדשה בשלוש השנים הקרובות. האימפרזה הבכירה תזכה למתיחת פנים קלה בשנה הבאה שרובה מסתכמת בשינויים קלים במראה החיצוני וכן עדכון מנוע ה-2.5 ל', לצד יישור קו עם מערכות מדיה חדישות שנכנסו לשימוש בדגמים האחרונים של היצרן.

זהו מהלך לא אופייני לסובארו משום שהאימפרזה החדשה שנחשפה לפני כמה וכמה חודשים כבר נשענת על פלטפורמה חדשה ומודולארית, שעתידה לשרת חלק נכבד מדגמי סובארו. אולם לדבריו של בכיר במחלקת הפיתוח של החברה באוסטרליה, ההחלטה נובעת משיקולים טבעיים בלבד.

"זה לא עניין של עלויות. האימפרזה טורבו הנוכחית היא רק בת שנתיים. הכול מסתכם בסופו של דבר במחזוריות. אתה לא יכול לקצר תהליכים כי יש פה היבטים שנבחנים לאורך זמן כמו עמידות ואמינות מכלולים. אנחנו לא מדברים פה על החלפת מנוע אלא מהפכה בכל המערכות של הרכב".

במסגרת מתיחת הפנים, סובארו כן אשרה שהאימפרזה STI תיישר קו עם המראה הנוכחי של אחותה השגרתית, אם כי סביר שמדובר בניתוח קוסמטי מוגבל. סובארו גם שוללת דיווחים קודמים על הבשלת מנוע היברידי שיחליף את יחידת ה-2.5 ל' הקיימת (כפי שנשקל במיצובישי אבולושן בעבר...), ובמקום זאת תחזק את המנוע בעוד כמה סוסים, מעל 300 כ"ס.

המכונית תוצג באחת מתערוכות הרכב הגדולות לקראת סוף שנת 2017 ותגיע לכבישים כדגם 2018.

עוד בנושא:
מכונית השנה ביפן - סובארו אימפרזה
הכי גדול שיש - הקרוסאובר 7 מושבים של סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully