וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מוסך נעצר בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני שקלים

אלה לוי וינריב

10.1.2017 / 13:24

זאת, לפי החשד, באמצעות הוצאת חשבוניות זיכוי מזויפות שהפחיתו לכאורה את הכנסותיו ואת חבות המס שלו

מוסך. ShutterStock
מוסך/ShutterStock

בעל מוסך מאזור המרכז נעצר על-ידי רשות המסים, ושוחרר בערבות, בחשד כי העלים מס בהיקף מיליוני שקלים באמצעות חשבוניות זיכוי פיקטיביות. חשבוניות אלה הפחיתו לכאורה את הכנסותיו ואת חבות המס שלו. חשבוניות הזיכוי החשודות כמזויפות מהוות כ-30% מהמחזור העסקי של המוסך.

כמפורט בבקשת המעצר, החשוד, עווידה מונדר (45), מטייבה, הut הבעלים והמנהל של "מוסך השלום 2000" בעיר. המוסך נמצא בהסדר המוסכים של חברות הביטוח' ועיקר עבודתו היא בתחום הצבע ותיקוני פחחות.

במסגרת פעילות מודיעינית שבוצעה על-ידי פקיד אנשי פקיד שומה חקירות מרכז, עלה חשד כי מונדר מקטין את הכנסותיו על-ידי הוצאת חשבוניות זיכוי פיקטיביות. בשל החשדות נפתחה בשבוע שעבר חקירה גלויה נגדו, במסגרתה בוצעו חיפושים בביתו ובעסקו, ונתפסו מסמכים רבים הקשורים לחשדות אצלו ואצל מייצגו. בתום החקירה נעצר מונדר על-ידי קצין משטרה.

מממצאי החקירה עד כה עולה כי בין השנים 2016-2008 הוציא מונדר, על-פי החשד, עשרות חשבוניות זיכוי פיקטיביות, שהפחיתו את סכום העסקאות שביצע בהיקף מיליוני שקלים.

בבקשת המעצר צוין כי עדויות שנגבו מלקוחות המוסך מחזקות את החשדות כנגד מונדר, וכי מונדר עצמו לא שיתף פעולה עם החוקרים ובהמשך הודיע כי הוא שומר על זכות השתיקה.

מונדר נחקר על-ידי פקיד שומה חקירה מרכז ושוחרר בערבות בבית משפט השלום בתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully